Akcja promocyjna „Wyspa Hugo – dla pożeraczy przygód”, obejmie hipermarkety w całej Polsce: Tesco, Real, Geant, Leclerc i Carrefour. Działania prowadzone będą do 18 września.
Agencja \SALES LINK kieruje działania do dzieci w wieku od 4-13 lat. Celem akcji jest promocja sprzedaży nowego produktu oraz budowa wizerunku marki poprzez wzbudzenie skojarzeń i pozytywnych emocji związanych z radością, zabawą i przygodą.
W ramach eventów w supermarketach za linią kas umieszczone zostaną wyspy „Hugo” zaprojektowane i przygotowane przez \SALES LINK.
Na potrzeby akcji agencja \SALES LINK przygotowała materiały POS tj.: wyspa „Hugo”, roll’upy, interaktywne ulotki (z elementami zabawy – kolorowanki i układanki), domino oraz kolorowanki na stoliczkach. Wizualizacja oparta została na „Hugo” – postaci znanej z programu telewizyjnego i gier komputerowych, a w scenografii wykorzystane zostały elementy z opakowań.