W nowej kampanii marketingowej ING Bank Śląski promuje rachunek oszczędnościowy dla firm z promocyjnym oprocentowaniem 4%.
W ramach promocji „Więcej niż lokata” firmy, które otworzą Otwarte Konto Oszczędnościowe Business lub Otwarte Konto Oszczędnościowe w ofercie ING Direct Business i zasilą je środkami otrzymają oprocentowanie w wysokości 4,00%. Promocja jest wspierana intensywną kampanią w prasie oraz Internecie. W ramach kampanii przygotowana została również strona www.wiecejnizlokata.pl prezentująca szczegóły oferty.
Od czasu wdrożenia do oferty ING Banku Śląskiego rachunku OKO dla firm cieszy się on nieustannym zainteresowaniem klientów. Oprocentowanie naliczane jest już od pierwszej złotówki, więc w odróżnieniu od części lokat nie ma bariery ‘wejścia’ w taką inwestycję. Wpłaty na rachunek i wypłaty mogą być wykonywane w dowolnym czasie i nie powodują utraty naliczonych już odsetek. Taka konstrukcja zapewnia stały dostęp do środków bez konieczności deklarowania horyzontu czasowego inwestycji – powiedział Michał Bolesławski, członek Zarządu ING Banku Śląskiego odpowiedzialny za ofertę korporacyjną.
Podwyższone odsetki naliczane są dla nowo otwartych rachunków OKO dla kwoty salda do 5 mln zł, a warunkiem wypłaty podwyższonych odsetek jest wykonanie w danym miesiącu kalendarzowym nie więcej niż jednej wypłaty z rachunku OKO. Oprocentowanie na wszystkich rachunkach OKO w ofercie ING Direct Business oraz OKO Business poza promocją wynosi 3%.
Tytuł kampanii: Pieniądze firmy nie muszą siedzieć na lokacie.
Promowany produkt: Rachunek oszczędnościowy dla firm z promocyjnym oprocentowaniem 4%.
Czas trwania kampanii: Od 20.03.
Narzędzia:
- prasa (dzienniki o tematyce ekonomicznej i biznesowej),
- internet,
- strona www.wiecejnizlokata.pl
Kreacja: Brain
Zakup mediów: PanMedia Western
Cele komunikacyjne:
- Poinformowanie o nowej ofercie oszczędnościowej ING dla firm
- Zbudowanie przekonania wśród osób decyzyjnych w firmach, że ING oferuje konto lepsze niż lokata
- Nakłonienie firm do lokowania nadwyżek finansowych w ING