PKO BP w powszechnej świadomości kojarzy się z bankiem emerytów i starszymi, niezbyt kompetentnymi pracownikami. Zaczyna się to jednak szybko zmieniać. Najpierw zakup Inteligo, potem umożliwienie obsługi Superkont przez internet – a teraz – kampania, która może przyćmić dotychczasowe popisy pozostałych konkurentów. Bo co jak co – ale kasę to PKO BP zawsze miało. O ile do niedawna w reklamach występował Pan Kowalski, to w nowej kampanii widać dokładnie, że bank chce się odmłodzić i unowocześnić. Od niedawna na ulicach i w internecie można było zobaczyć kampanię teaserową.
Dzisiaj okazało się, że chodzi o PKO BP i nowe otwarcie usługi PKO Inteligo. Za całą kampanię odpowiada całkiem znana agencja reklamowa. Szczegóły będą ujawnione już w najbliższym czasie. A już teraz można zobaczyć zapowiedzi. Jeśli cała kampania reklamowa będzie wyglądała jak ta strona, to zapowiada się prawdziwe wejście smoka – akurat na 5 rocznicę mBanku. To chyba taki chichot Inteligo zza grobu? 😉
http://www.elektroniczny.pkobp.pl/