W pierwszych dniach listopada Nordea Bank Polska rozpoczął kilkutygodniową kampanię reklamową wprowadzonej niedawno do oferty lokaty Nordea Hit – połączenia wysokooprocentowanej lokaty z funduszami inwestycyjnymi. Oprocentowanie 3-miesięcznej lokaty może osiągnąć 15 proc. i jest uzależnione od wysokości inwestycji w fundusze.
Kampania prowadzona jest głównie w „Gazecie Wyborczej” i „Rzeczpospolitej”, a także w wybranych tytułach o zasięgu regionalnym. Wykorzystane zostaną ogłoszenia prasowe oraz inserty. Kampania będzie też wspierana w Internecie, w formie reklamy banerowej oraz e-mailingu.
Koncepcja kampanii jest dziełem wspólnym Departamentu Marketingu i Komunikacji banku Nordea oraz agencji Mediafocus. Kreacja wykorzystuje uproszczoną linię stylistyczną, z powodzeniem stosowaną podczas kampanii produktowych Nordea Profit Plus czy rachunku eFirma. Planowaniem mediów zajęła się warszawska Media Planning Group.
– Zdecydowaliśmy się na wybór techniki reklamowej generującej bezpośredni kontakt potencjalnego klienta z bankiem – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. – Jesień i tygodnie przedświąteczne to okres dużego nagromadzenia reklam bankowych w prasie, dlatego kładziemy nacisk na prostotę przekazu: pokazujemy wysokie oprocentowanie, czyli najważniejszy dla klienta atrybut korzyści w tej kategorii produktu i podpowiadamy, jak najszybciej skontaktować się z bankiem.