„W tej akcji wykorzystaliśmy nowy kanał marketingu bezpośredniego i zdecydowaliśmy się na dystrybucję przewodnika na stacjach Shell” – mówi Katarzyna Szwec, Szef Produktu w Polskich Książkach Telefonicznych, – „pozwala nam to lepiej dotrzeć do aktywnego odbiorcy naszego wydawnictwa.”
Przewodnik „Biznes w podróży” będzie dostępny na regałach z prasą, które będą oznakowane woblerami. Ponadto w dniach do 14 do 27 listopada, w godzinach 15-19 (od poniedziałku do piątku) na stacjach Shell pojawią się hostessy, które będą wręczać przewodnik klientom stacji.
Przewodnik „Biznes w podróży” jest dostępny bezpłatnie i każdy odwiedzający stację może go dostać.
Akcja odbywa się aż w 16 miastach Polski: Warszawa, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Szczecin, Bytom, Chorzów, Gliwice, Katowice, Kraków, Łodź, Poznań, Sosnowiec, Tychy, Wrocław, Zabrze.
