„Chcąc zaspokoić potrzeby klientów, pragnących zaistnieć z przekazem na serwisie nie tylko przy wykorzystaniu standardowych kampanii odsłonowych, zdecydowaliśmy się, w porozumieniu z witryną, na wprowadzenie dodatkowych powierzchni reklamowych. Dzięki takiemu posunięciu chcemy bardziej efektywnie wykorzystać powierzchnię witryny i umożliwić klientom działania, których do tej pory nie było w ofercie.” – mówi Katarzyna Rucińska, Kierownik Działu Sprzedaży Adnet.
Reklamodawcy, którzy do końca roku zakupią i wyemitują produkty z oferty reklam niestandardowych otrzymają gratis doklejkę do Biuletynu Expandera – codziennego newslettera wysyłanego do ponad 15 tysięcy użytkowników.
Expander.pl jest serwisem o charakterze poradnikowym. Można w nim znaleźć praktyczne porady na temat finansów osobistych: jak wybrać najkorzystniejszy kredyt, gdzie ulokować oszczędności, jak zapewnić sobie spokojną przyszłość finansową. Według sierpniowego Badania Megapanel PBI/ Gemius serwis odwiedza miesięcznie blisko 90 000 użytkowników, którzy generują około 550 000 odsłon.
Firma Expander jest liderem polskiego rynku doradców finansowych. Miesięcznie 4000 osób rozwiązuje swoje problemy finansowe z pomocą Doradców Finansowych Expandera. Expander powstał w roku 2000, jako pierwsza firma w Polsce zajmująca się kompleksowym doradztwem finansowym dla klientów indywidualnych. W ciągu 5 lat Doradcy Finansowi Expandera zdobyli doświaczenie unikalne w skali całego rynku.