Pierwsza dotyczy meteoropatii czyli wrażliwości na zmiany pogodowe, która wg badań dotyczy ponad 60% naszego społeczeństwa. Druga, to prowadzona od lat Ogólnopolska Kampania Edukacyjna „Zdrowe Zatoki”. Kampania ta, trwająca od 2003 roku, ma na celu edukowanie społeczeństwa co do przyczyn, przebiegu, skutków oraz metod leczenia powikłań przeziębień oraz wynikającego z nich spadku jakości życia.
Sigma pracuje dla US Pharmacia
Pierwsza dotyczy meteoropatii czyli wrażliwości na zmiany pogodowe, która wg badań dotyczy ponad 60% naszego społeczeństwa. Druga, to prowadzona od lat Ogólnopolska Kampania Edukacyjna „Zdrowe Zatoki”. Kampania ta, trwająca od 2003 roku, ma na celu edukowanie społeczeństwa co do przyczyn, przebiegu, skutków oraz metod leczenia powikłań przeziębień oraz wynikającego z nich spadku jakości życia.
