W dniach 2–4 stycznia na łamach dziennika będą zamieszczane artykuły informujące o planowanych na 2006 rok podwyżkach cen m.in. gazu, prądu, abonamentu RTV. Na przykładzie budżetu przeciętnej rodziny redaktorzy Faktu przeanalizują skutki tych podwyżek. Fakt będzie też doradzał czytelnikom, w jaki sposób można ustrzec się nadmiernych wydatków i jak zaoszczędzić pieniądze, mimo wyższych cen energii i gazu. Akcji „Podwyżki” będzie towarzyszyć kampania reklamowa w telewizji oraz w tytułach prasowych Axel Springer Polska.
Sprawdź także:
19.12.2025 (12:15)
World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …
19.12.2025 (12:11)
– informacja prasowa
Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …
19.12.2025 (12:09)
– informacja prasowa
AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …
19.12.2025 (12:06)
– informacja prasowa
BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy
Banki rozwoju z Polski i Portugali podpisały memorandum o współpracy. Dokument ustanawia ramy ułatwiające …
19.12.2025 (12:03)
ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę
ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. …
19.12.2025 (12:02)
– informacja prasowa
Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …
