Tych kolejnych siedem krajów to Niemcy, Szwajcaria, Austria, Dania, Norwegia, Hiszpania i Portugalia. W ciągu najbliższych kilku lat Volvo będzie oferować usługę Volvo On Call także na innych rynkach.
Volvo On Call to zintegrowany system podnoszący poziom bezpieczeństwa kierowcy i ochrony samochodu. Dzięki kombinacji telefonii bezprzewodowej i nowoczesnej technologii komputerowej właściciel samochodu Volvo uzyska pomoc w każdej trudnej sytuacji. W Wielkiej Brytanii, Szwecji, Francji, we Włoszech, w Holandii, Belgii i Luksemburgu infrastruktura zostanie w pełni stworzona i uruchomiona z początkiem 2006 roku.
„Jednak właściciele aut Volvo w większości pozostałych krajów europejskich również będą czerpać korzyści z systemu, który będą mogli wykorzystywać zaraz po przekroczeniu granicy jednego z już objętych nim państw” – wyjaśnia Joost van den Bosch. „Co więcej będzie dostępny także w kolejnych siedmiu krajach, choć jego obsługą zajmować się będzie międzynarodowe centrum usługowe”.
Sprawdź także:
19.12.2025 (12:15)
World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …
19.12.2025 (12:11)
– informacja prasowa
Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …
19.12.2025 (12:09)
– informacja prasowa
AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …
19.12.2025 (12:06)
– informacja prasowa
BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy
Banki rozwoju z Polski i Portugali podpisały memorandum o współpracy. Dokument ustanawia ramy ułatwiające …
19.12.2025 (12:03)
ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę
ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. …
19.12.2025 (12:02)
– informacja prasowa
Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …
