W serwisie można sprawdzić funkcjonalność praktycznie wszystkich produktów, których obsługa jest dostępna w tym kanale: obok rachunków bieżących również wszystkie rodzaje kart płatniczych, kredyty, produkty skupione w Centrum Oszczędzania a także mniej znane usługi, jak polecenie zapłaty lub MultiTransfer.
Serwis obok swojej podstawowej funkcji demonstracyjnej może służyć również do testowania podstawowej funkcjonalności internetowego kanału dostępu lub jako aplikacja instruktażowo-szkoleniowa. Nowy serwis demonstracyjny posiada dodatkowe elementy ułatwiające korzystanie z tej aplikacji:
• ogólny opis bieżącego ekranu i podpowiedź dalszego kroku,
• opcja „Wypełnij danymi”, która podstawia w pustych polach przykładowe, prawidłowo wprowadzone dane (np. dane zlecanego przelewu),
• opcja „Napisz do nas” umożliwiająca szybkie przesłanie sugestii i własnych pomysłów na rozbudowę tego kanału dostępu na skrzynkę pocztową MultiBanku
Nowy serwis jest dostępny po wybraniu opcji „Demo” umieszczonej na stronach serwisu informacyjnego lub pod adresem: http://demo.multibank.pl/