Mamy do czynienia z przedsięwzięciem pionierskim – uważa Olga Zielonacka, kierownik Biura Sprzedaży marki Salomon. Polski serwis, w przeciwieństwie do pozostałych witryn Salomona, nie ogranicza się do prostego przekierowania na strony serwisu-matki. Został zaprojektowany przez Interia.pl specjalnie dla polskiego internauty – wyjaśnia.
Rodzimym akcentem strony są oficjalne komunikaty o krajowych imprezach sportowych, dane teleadresowe sklepów oferujących produkty marki Salomon i szczegółowe informacje, ułatwiające kontakt z przedstawicielstwem firmy w Polsce.
Serwis internetowy powstał z myślą zarówno o zawodowych sportowcach, jak i o osobach zajmujących się sportem amatorsko lub po prostu lubiących sportowy styl ubierania się. Jego głównym celem jest prezentacja najnowszej kolekcji sezonowej, dostępnej w sklepach sprzedających towar Salomona, a dzięki wyszukiwarce umieszczonej w katalogu produktów – ułatwienie użytkownikowi dotarcia do opisu wybranego modelu i jego zdjęcia.
Strona ma ukazywać Salomona nie tylko jako producenta odzieży i sprzętu sportowego, ale także jako markę wspierającą sportowców na świecie i w Polsce. Zamysł ten znajduje odzwierciedlenie w projekcie strony głównej, na której pojawiają się animacje flashowe, poświęcone po części nowym kolekcjom, po części – polskim drużynom sponsorowanym przez Salomona.
Grafika witryny nawiązuje do stylistyki angielskojęzycznego serwisu centralnego.
Spójność wizualna jest zasługą zespołu Interia.pl, który tworząc serwis dostosował się do wymogów naszego systemu identyfikacji wizualnej i idealnie dopasował własne pomysły do narzuconych standardów – zaznacza Olga Zielonacka.
Wszystkie dane na stronie mogą być na bieżąco aktualizowane. Umożliwia to system zarządzania treściami (CMS), dostarczony przez Dział Sprzedaży Systemów i Technologii Interia.pl, który ma na swym koncie realizację projektów dla m.in.: Premium Club, Sony, PZPN, Prymat i HOOP.