Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to najważniejsza impreza piłkarska w życiu każdego kibica futbolu. Specjalnie dla kibiców i nie tylko, PKO Bank Polski przygotował kartę kredytową PKO MasterCard 2006 FIFA World Cup TM. To okazjonalna karta kredytowa z wizerunkiem Pucharu Świata z limitowanej serii sportowych kart PKO Banku Polskiego.
Okazja dla wizyty Jurgena Klinsmanna – ambasadora MasterCard i legendy światowej piłki –
w Warszawie jest szczególna. Już za niespełna 3 miesiące reprezentacje Polski i Niemiec staną naprzeciw siebie w walce o wyjście z grupy na Mistrzostwach Świata. Będzie to kolejny rozdział w historii naszych potyczek, z pamiętnym spotkaniem w 1974 roku, które przeszło do historii piłki nożnej jako „mecz na wodzie”.
„PKO Bank Polski już od wielu lat wspiera wielkie wydarzenia sportowe. Nie mogło nas więc zabraknąć na Mistrzostwach Świata. Jestem pewien, że karta PKO MasterCard 2006 FIFA World Cup TM już teraz pozwoli kibicom poczuć przedsmak emocji i niezapomnianą atmosferę sportowego święta” – powiedział Jacek Obłękowski, członek Zarządu PKO Banku Polskiego, odpowiadający za bankowość detaliczną.
W czasie konferencji Jurgen Klinsmann wręczył karty PKO MasterCard 2006 FIFA World Cup TM znanym z zamiłowania do futbolu gwiazdom: Piotrowi Gąsowskiemu, Renacie Dancewicz i Piotrowi Machalicy.
„Dla mnie, jako wielkiego fana futbolu otrzymanie karty związanej z nadchodzącymi Mistrzostwami Świata, szczególnie z rąk legendy piłki Jurgena Klinsmanna to duże przeżycie. To jeden z piłkarzy, którego podziwiałem w dzieciństwie i nigdy nie przypuszczałem, że będę mógł go poznać osobiście” – powiedział Piotr Gąsowski.
Gościem specjalnym konferencji był selekcjoner reprezentacji polski Paweł Janas. Obaj trenerzy kurtuazyjnie wypowiadali się o szansach obu drużyn w nadchodzącym meczu. Po konferencji selekcjonerzy Polski i Niemiec wspólnie rozegrali mecz pokazowy w „piłkarzyki” przeciwko Jackowi Obłękowskiemu Członkowi Zarządu PKO BP i Patricowi Simeonsowi Vice Presindent, Head Sponsorship MasterCard wygrywając 5:4. Walka była ostra, ale to dopiero przedsmak tego, co czeka nas niedługo na mundialu.
Z okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej PKO BP przygotował specjalną promocję. Promocja rozpoczyna się 20 marca 2006 r. i będzie trwała do 3 maja 2006 r. Wszystkie osoby, które złożą wniosek o wydanie karty kredytowej PKO MasterCard 2006 FIFA World Cup TM mają szansę wylosowania atrakcyjnych nagród.
Nagrodami są:
• 1 dwuosobowy pakiet Old Champion/New Champion (pierwszy mecz dotychczasowego Mistrza Świata i finałowy mecz, w którym poznamy nowego Mistrza Świata w Piłce Nożnej 2006 r.),
• 20 biletów na mecze reprezentacji polskiej (5 podwójnych na Polska – Ekwador i 5 podwójnych na Polska – Kostaryka).
Teraz karty kredytowe PKO Banku Polskiego można otrzymać bezpłatnie. Wystarczy z nich korzystać.
W ofercie banku znajdują się trzy wersje kart kredytowych: błękitna, srebrna i złota. Karta może być wydana ze zdjęciem lub bez. Ponadto klient może zdecydować się na dodatkowe ubezpieczenia, np. assistance, czy ubezpieczenie mienia zakupionego kartą. Oprocentowanie i opłaty za wydanie karty kredytowej PKO BP należą do jednych z najniższych na rynku, np. oprocentowanie kredytu dla posiadaczy rachunku w PKO BP wynosi 19,9%, a dla pozostałych osób 21,9%, okres darmowego kredytu w ramach kart kredytowych może wynosić nawet 55 dni, a minimalny dochód do otrzymania karty wynosi 600 zł.
PKO Bank Polski stale umacnia pozycję lidera w obszarze kart płatniczych. Do połowy września br. PKO Bank Polski wydał w sumie ponad 6,1 mln kart bankowych, w tym ponad 530 tys. kart kredytowych. Bank posiada największą liczbę bankomatów, liczącą blisko 1900 urządzeń.
MasterCard International jest instytucją wiodącą na ogólnoświatowym rynku systemów płatniczych, oferującą szeroki wybór nowatorskich programów kredytowych, debetowych, płatności elektronicznych, rozwiązań business-to-business oraz wszelkich związanych z nimi programów płatniczych. MasterCard, poprzez swoje główne przedstawicielstwo MasterCard International Incorporated zapewnia pełną gamę znanych i powszechnie akceptowanych produktów płatniczych takich, jak: MasterCard®, MasterCard Electronic®, Maestro® oraz Cirrus®, dedykowanych instytucjom finansowym, klientom indywidualnym
i przedsiębiorstwom w ponad 210 krajach i regionach świata. Wyróżniona wieloma nagrodami, kampania reklamowa MasterCard „Priceless” prezentowana jest obecnie w 105 krajach i 48 językach, dając marce MasterCard prawdziwie globalny zasięg i zakres działania.