Wiele firm zainteresowanych bardziej intensywnym wykorzystywaniem narzędzi marketingu bezpośredniego czy też kierujące swoją ofertę do szerokich grup docelowych napotyka na istotne ograniczenia związane z dostępnym wolumenem list mailingowych oraz zakresem informacji o potencjalnych odbiorcach. Tacy klienci poszukują więc rekordów w bazach pochodzących od różnych dostawców, które poza podstawowymi opisem konsumenta mają ze sobą niewiele elementów wspólnych i uniemożliwiają dokonywanie skutecznych selekcji.
Rozwiązaniem eliminującym te mankamenty ma być nowa propozycja Acxiom Polska – Personicx Prospect Pool. Poprzez stworzoną segmentację Personicx, która na podstawie prostych informacji takich jak wiek i miejsce zamieszkania potrafi przypisać każdego konsumenta do jednego z czterdziestu dokładnie zdefiniowanych segmentów, istnieje możliwość nadania wspólnego mianownika danym pochodzącym z różnych źródeł oraz dokonywać w bazie selekcji pod kątem różnorodnych produktów i usług.
W chwili obecnej Personicx Prospect Pool zawiera ponad 700 tys. potencjalnych klientów (docelowo dzięki bazom partnerskim wolumen ten ma wzrosnąć kilkukrotnie) wraz z informacjami o osobach o najwyższej skłonności do korzystania z marketingu bezpośredniego, czyli takich, które same zgłosiły się do programów promocyjnych.