Aż 360 tysięcy klientów przysłało do Warty swoje kupony uprawniające do wygrania samochodów – zapakowanych jak cukierki Toyot, stojących w Warta Tower i czekających na nowych właścicieli. Każdy z tych kuponów był dodatkiem do wykupionego w Warcie ubezpieczenia komunikacyjnego i zawierał odpowiedź na pytanie: „co znaczy być bezpiecznym kierowcą”. Kupony napływały do Warty z całego kraju. Podczas trzech miesięcy promocji (konkurs trwał od 1 maja do 31 lipca) koperty z odpowiedziami zapełniły cały pokój w centrali Warty.
Komisja miała niełatwe zadanie, ponieważ oprócz poprawności merytorycznej, liczyła się kreatywność i inwencja twórcza uczestnika. „Nie spodziewałem się, że nasi klienci, to specjaliści od reklamy, poeci i artyści” – powiedział Ned Radikov, wiceprezes zarządzający pionem sprzedaży i marketingu. „Wybraliśmy te prace, które ujęły nas oryginalnością i wymagały prawdziwego zaangażowania od twórcy” – dodał Radikov.
Połączony ze zniżką do 75% w ubezpieczeniach komunikacyjnych konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Nagłaśniana w mediach na szeroką skalę promocja, okazała się być hitem sezonu w branży ubezpieczeniowej.
Trzej główni zwycięzcy wygrali samochody marki Toyota: Avensis, Corolla i Yaris. Klienci, którym dopisało mniejsze szczęście, a było 250, wygrali talony na benzynę o wartości 500 zł.
W poniedziałek 18 września, podczas specjalnej ceremonii w siedzibie Warty, przedstawiciele firmy uroczyście wręczyli laureatom kluczyki do samochodów. Wszelkie formalności związane z otrzymaniem nagrody zostały załatwione przez Wartę wcześniej.
Już dzisiaj nieoficjalnie mówi się, że Warta rozważa kolejną promocję.