Nasza informacja z początku stycznia tego roku o projekcie GE Money Bank i firmy Avon sprawdziła się, o czym kilka dni temu oficjalnie poinformował bank w dzienniku Parkiet. Z naszych informacji wynika, że do konsultantek dotarły już materiały reklamowe kart i za chwilę będą wydawane im pierwsze karty. Testy przebiegły bez żadnych problemów. Wszystko wskazuje na to, że GE to drugi po mBanku bank, który ocenę zdolności kredytowej pozostawił swojemu partnerowi!Karty kredytowe Avonu będą miały jak na razie dwa różne wizerunki. Nasze spekulacje okazały się prawdą i do kart dołączony będzie program lojalnościowy. Ważnym elementem będzie sposób wydawania karty. Preselekcję wykona bowiem firma Avon na podstawie dotychczasowej współpracy – obrotów, liczby klientek, etc. Znacząco ułatwi to działanie bankowi i w krótkim czasie może znacznie zwiększyć liczbę wydanych kart przez GE Money Bank, który do tej pory, mimo całkiem pokaźnej liczby wydanych kart, raczej nie był zbyt mocnym graczem na tym rynku. Co prawda wydał już w sumie ponad 600 tysięcy kart, jednak ponad połowa z nich nie jest przez klientów w ogóle używana. W przypadku kart Avon może być zupełnie inaczej. Karta prawdopodobnie będzie stanowiła ważny element programu lojalnościowego – zarówno dla konsultantek, jak i klientek. Nie znamy jeszcze warunków cenowych karty.
Wydaje się, że ten specyficzny co-brand ma dużą szansę stać się prawdziwym hitem. 200 tysięcy konsultantek i kolejne kilkaset tysięcy obsługiwanych klientek, to potężny rynek. Pozwoli to też wyjść bankowi na szerszy rynek klientów premium, bo jednak do tej pory głównymi użytkownikami karty byli klienci z rynku drugorzędnego. Zobaczymy jak mu się to uda. Pierwsze próby, na przykład z kartą dla Expandera, wypadły raczej fatalnie. Bank musiał wziąć to pod uwagę, tworząc nową ofertę. Naszym zdaniem obecny mariaż obu marek może być bardzo owocny. Trzeba jednak pamiętać, że konkurencja jest coraz większa. Mowa tu bowiem nie tylko o karcie Elle, ale również Avanti (chociaż ten program jest obecnie raczej w fazie śpiączki, należy spodziewać się jego szybkiej reaktywacji), Sephora, czy w końcu Radość Życia.
Sprawdź także:
15.11.2024 (10:20)
– informacja prasowa
Klientocentryczność według Volkswagen Financial Services
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 19,8 proc., ponad ćwierć miliona klientów w całej Polsce, a do tego 214 …
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej VeloBanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …
14.11.2024 (18:21)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski podpisał Kartę Różnorodności
PKO Bank Polski stał się jednym z prawie 400 sygnatariuszy Karty Różnorodności. Bank podpisał ten dokument, aby …
14.11.2024 (18:18)
– informacja prasowa
84 proc. Polaków uważa, że klimat się ociepla, ale potrzebujemy wsparcia, by zmienić nawyki
Wbrew stereotypom świadomość zmiany klimatu i dbałość o środowisko nie są domenami młodych, ale rosną wraz z …
14.11.2024 (18:14)
– informacja prasowa
Adyen i Zalando wzmacniają partnerstwo
Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, rozszerza wieloletnie …