To hasło nowej kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego promującej ofertę kont oszczędnościowych. Bank proponuje 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów.
Nowa oferta i wspierająca ją kampania to kontynuacja naszych działań promujących oszczędzanie. Polskie społeczeństwo jest w dużej mierze zorientowane na konsumpcję a jednocześnie wykazuje się sporym sprytem zakupowym wynikającym z tego, że Polacy nie lubią przepłacać. Zaoszczędzone w różnych okazjach zakupowych pieniądze cieszą, ale są oszczędnością pozorną. Prawdziwie zaoszczędzonymi pieniędzmi staną się dopiero wtedy, gdy trafią na konto oszczędnościowe. W pułapkę iluzji oszczędzania wpadają bohaterowie naszych spotów i stąd wypowiadana przez Marka Kondrata konkluzja „Tyle tylko mamy oszczędności, ile mamy na koncie” -powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
W rolę bohaterów spotów reklamowych ING Banku Śląskiego wcieliła się między innymi znana i lubiana aktorka Agata Kulesza, odgrywając sceny dość powszechne w wielu domach. Stają się one pretekstem do refleksji nad tkwiącym w każdym potencjałem do oszczędzania.
Oferta specjalna kont oszczędnościowych w ING Banku Śląskim obejmuje:
1) „Bonus na start” dla nowych klientów, którzy jeszcze nie mają konta oszczędnościowego w ING:
- bonus dla rachunków OKO otwartych od 24 września 2012;
- oprocentowanie podwyższone o 2% w skali roku wobec standardowego, czyli 3,50% + 2% = 5,50% dla kwot do 100 tys zł i 3,75% + 2% = 5,75% dla kwot powyżej 100 tys zł;
- podwyższone oprocentowanie obowiązuje przez 4 miesiące od daty otwarcia OKO.
2) „OKO Bonus” dla dotychczasowych klientów, którzy posiadają konto oszczędnościowe w ING:
- oferta nowego konta oszczędnościowego, które można otwierać od 24 września 2012 do 31 grudnia 2012;
- oprocentowanie 5,5% w skali roku dla nowych środków, od pierwszej złotówki aż do kwoty 500 tys zł;
- oprocentowanie nowych środków wpłaconych na OKO Bonus obowiązuje do 23 stycznia 2013.
Tytuł kampanii: „Tylko tyle mamy oszczędności ile mamy na koncie”.
Czas trwania kampanii: od 30.09.2012 do 18.11.2012.
Narzędzia:
- TV: spot w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
- internet: serwis internetowy oraz bannery na największych polskich portalach;
- prasa: tygodniki opinii i miesięczniki;
- kina;
- wizualizacja oddziałów: wyklejki witryn, plakaty, ulotki.
Kreacja: Brain
Zakup mediów: PanMedia Western
Cele komunikacyjne:
- zbudowanie świadomości atrakcyjnej oferty zarówno dla nowych jak i obecnych klientów banku;
- dalsze wzmocnienie wizerunku ING, jako banku oszczędnościowego.