Nordea Bank Polska jest aktywny w mediach społecznościowych już od 2010 roku. Od niedawna główny ekonomista Nordea, Piotr Bujak korzysta również z portalu Twitter. W ramach grupy Nordea Markets analitycy Nordea przekazują opinie na tematy finansowe w nieformalnym tonie.
Twitter służy do wspierania pozytywnego wizerunku marki Nordea w sieci. Jest kolejnym, obok Facebook i Goldenline medium społecznościowym, w którym Nordea ma swój profil firmowy.
„Twitter jest bardzo ciekawym narzędziem do dzielenia się opiniami na temat gospodarki i rynków finansowych. Daje możliwość bezpośredniego kontaktu i szybkiej interakcji z osobami zainteresowanymi ekonomią i rynkami: analitykami, dziennikarzami, inwestorami oraz potencjalnymi klientami. Jest również ciekawym wyzwaniem, aby w krótkim komunikacie przekazać sedno sprawy” – mówi Piotr Bujak, główny ekonomista Nordea Bank.
Piotr Bujak jest jednym z 15 analityków, którzy rozpoczęli tweetowanie na osobistym koncie Twitter w imieniu Nordea Markets. Ich wpisy są widoczne również na korporacyjnej stronie nordeamarkets.com.