Głównym elementem kampanii internetowej jest świąteczny mini-site (www.loteria.getinbank.pl). Wielkanocno-jajeczny mini-serwis informuje o zasadach promocji oraz produktach objętych tą akcją. Każdy, kto wg określonych w regulaminie zasad podpisze umowę kredytową, może wziąć udział w promocji.
Codziennie w dni robocze odbywa się losowanie 5 aparatów cyfrowych. O godzinie 17.00 na stronie głównej serwisu GETIN Loterii pojawia się lista zwycięzców z danego dnia. 12 kwietnia nastąpi punkt kulminacyjny, kiedy to poznamy szczęśliwca, do którego trafi nagroda główna.
W ramach wsparcia działań promocyjnych rusza wysyłka mailingów do użytkowników kont pocztowych portalu WP. Celem kampanii mailingowej jest wygenerowanie maksymalnie dużego ruchu na mini-serwisie oraz zaproszenie internautów do udziału w Loterii. Wysyłka poprzedzona została testami wielowariantowymi w celu wskazania najskuteczniejszej kreacji. Za zakup mediów odpowiada ACR.