Od stycznia 2006 roku firma Gemius SA publikuje oparte na badaniu Megapanel PBI/Gemius autoryzowane rankingi tematyczne popularności portali i witryn internetowych. W jednej z najważniejszych kategorii jaką jest „biznes, finanse, prawo” w pierwszej trójce znajdowały się dotąd zawsze sekcje biznesowe trzech największych portali horyzontalnych: Onet.pl, Wirtualnej Polski i Interia.pl. O kolejne miejsca rywalizowały Bankier.pl, Money.pl oraz sekcja biznesowa portalu Gazeta.pl.
„Obserwujemy pierwsze skutki naszej przemyślanej strategii rozwoju, która łączy organiczne rozwijanie posiadanych serwisów i akwizycję nowych. Pozwoliła nam ona wyraźnie zdystansować dotychczasowych rywali i nawiązać konkurencję z największymi graczami na rynku.” – mówi Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Bankier.pl SA.
*Źródło: Megapanel PBI/Gemius; I 2006, I 2007; kategoria Biznes, Finanse, Prawo |
*Źródło: Megapanel PBI/Gemius; I 2006, I 2007; kategoria Biznes, Finanse, Prawo |
„Dynamicznie rosnąca liczba odsłon na naszych serwisach biznesowych to efekt ciężkiej pracy całego zespołu i ciągłego dostosowywania treści i usług do oczekiwań użytkowników. Trzykrotna przewaga nad Money.pl to już swego rodzaju nokaut.” – podkreśla Maciej Klepacki, marketing manager w Bankier.pl SA.
„W liczbie odsłon na jednego użytkownika zdystansowaliśmy nawet serwisy biznesowe Onet.pl i jesteśmy w styczniu liderem.” – dodaje Klepacki.
*Źródło: Megapanel PBI/Gemius; I 2006, I 2007; kategoria Biznes, Finanse, Prawo |
W drugiej połowie 2006 roku Spółka między innymi zmodernizowała posiadane systemy emisyjne, wdrożyła nowy layout strony głównej Bankier.pl i gruntownie zmodernizowała forum dyskusyjne. Zakres oferowanych usług i treści powiększył się między innymi o internetową telewizję Bankier.TV i serwis blogowy Blogbank.pl. Środki z emisji nowych akcji umożliwiły również przejęcie podmiotów prowadzących serwisy: PIT.pl, VAT.pl, PRNews.pl i Mojeauto.pl.