E-marketing finansowy to projekt działający pod patronatem serwisów Bankier.pl i PRNews.pl. Do współpracy zostali zaangażowaniu eksperci reprezentujący czołowe firmy zajmujące się działaniami z obszaru e-marketingu, m.in.: K2, HYPERmedia, Ideo.
Na uruchomionym blogu eksperckim niezależne, wyspecjalizowane w danej dziedzinie firmy oceniają podejmowane przez instytucje finansowe działania z zakresu e-marketingu: serwisy internetowe, kampanie reklamowe i public relations w internecie.
Pionierski projekt opisujący obszar e-marketingu finansowego ma za zadanie zebranie dotychczasowych licznych dyskusji, zarówno formalnych jak i nieformalnych, na temat obecności instytucji finansowych w Internecie. Punktem wyjścia do każdej dyskusji jest głos eksperta opisujący wg fachowych kryteriów aktywność marketingową poszczególnych podmiotów.
Pierwsze fachowej ocenie zostały poddane: Noble Bank wraz ze swoją witryną internetową, Allegro i BZ WBK z kredytem AlleKredyt oraz TU Benefia z mailingiem ubezpieczenia komunikacyjnego