InPost już w 60% zrealizował strategię rozwoju sieci Punktów Obsługi Klienta przewidzianą na rok bieżący, co umożliwi nam uruchomienie większej niż planowana liczby placówek. Zgodnie z prognozami do końca 2007 roku będzie funkcjonowało 1200 Punktów Obsługi Klienta InPost w 200 miastach w całym kraju.
InPost – w ramach podnoszenia standardów rynkowych w zakresie terminowości doręczanych przesyłek – zdecydował się na zakup skuterów. Dzięki temu czas dystrybucji korespondencji ulegnie skróceniu i wpłynie na podniesienie jakości usług oferowanych przez InPost. Pierwsze skutery zostały sprowadzone z Włoch i zaczną rozwozić listy w największych miastach m.in.: Warszawie, Krakowie, Bydgoszczy, Bielsku-Białej i Katowicach. Do końca 2007 roku InPost planuje poszerzyć swoją flotę aż o 300 skuterów.
Od czerwca InPost – w ramach współpracy z Fundacją Anny Dymnej „Mimo wszystko” – wspiera budowę nowoczesnego ośrodka terapeutyczno-rehabilitacyjnego w Radwanowicach. Każdy 1 grosz od sprzedanej koperty lub wysłanej za pośrednictwem InPost paczki przekazywany będzie przez spółkę na rzecz Fundacji. W ten sposób InPost dofinansowywać będzie budowę ośrodka dla osób niepełnosprawnych. Firma planuje długofalową współpracę z Fundacją.