Budowa tak licznej sieci punktów sprzedażowych w 110 miastach w całej Polsce zajęła Polbankowi niespełna półtora roku. Oznacza to, że bank otwierał kolejne placówki średnio co 2-3 dni, czyli w tempie, którym w ciągu ostatnich lat nie może pochwalić się żaden inny, działający na naszym rynku, bank.
Przyjęta przez bank polityka rozwoju zakłada, że kolejne placówki rozmieszczane są w taki sposób, aby potencjalny klient miał do nich jak najłatwiejszy dostęp. To właśnie dzięki tym założeniom placówki Polbanku można obecnie znaleźć zarówno we wszystkich największych miastach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków i Wrocław – gdzie odpowiednio zlokalizowanych jest 21, 11, 8 i 6 oddziałów banku, jak i w małych miejscowościach takich jak: Pionki, Wejherowo, Giżycko czy Jarocin – we wszystkich z wymienionych miast znajduje się jedna placówka.
Otwarcie dwusetnego oddziału jest również zasługą współpracy Polbanku z partnerami, którzy od samego początku działalności banku są bardzo ważnym elementem jego strategii rozwoju. Obecnie placówki partnerskie stanowią blisko 48 proc. ogółu sieci.