Obecnie klienci częściej kontaktują się z bankiem niż w latach poprzednich, co związane jest z dogodnością korzystania z internetowego kanału kontaktu z bankiem. Firma TowerGroup przewiduje, że do 2010 roku ilość produktów i usług sprzedawanych za pośrednictwem wszystkich kanałów dystrybucji (placówki bankowe, bankomaty, telefon oraz Internet) będzie rosła w tempie 10% rocznie. Jednak to Internet jest przyszłością rozwoju działalności sprzedażowej instytucji finansowych, o czym świadczy zmniejszający się wolumen transakcji zawieranych w tradycyjnych placówkach bankowych oraz za pośrednictwem bankomatów. Jednak najlepsze efekty banki będą osiągać wtedy, gdy będą efektywnie zarządzać wszystkimi kanałami dystrybucji, co przyczyni się do wzrostu świadomości marki oraz utrwali pozycję banku na rynku.
Sprawdź także:
24.11.2024 (12:04)
– informacja prasowa
Badanie Credit Agricole: Polacy nie wiedzą, jak zachować się w przypadku cyberataku
Co trzeci Polak spotkał się z próbą oszustwa w internecie, a co szósty stracił w ten sposób pieniądze. Ryzyko …
24.11.2024 (12:03)
– informacja prasowa
ING wyróżniony za najszybszy i najpłynniejszy zdalny onboarding dla firm w regionie CEE
ING Bank Śląski po raz kolejny został wyróżniony w konkursie Best Digital Solutions for SMEs w Europie …
24.11.2024 (12:00)
– informacja prasowa
Nowy raport Banku Pekao: Czy Polska jest i czy będzie konkurencyjna?
Ostatnie trzy dekady polskiej gospodarki to historia sukcesu: szybkiego wzrostu PKB i otwarcia na rynki …
24.11.2024 (11:58)
– informacja prasowa
BOŚ wspiera proekologiczne inwestycje Polenergii
Bank Ochrony Środowiska objął zielone obligacje Polenergii w kwocie 90 mln zł. Grupa Polenergia jest największą …
21.11.2024 (12:27)
– informacja prasowa
Bank Pekao finansuje przejęcie lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce
Bank Pekao finansuje przejęcie 55 proc. udziałów w spółce Nice To Fit You (NTFY), jednego z liderów branży food …
21.11.2024 (12:22)
– informacja prasowa
Dla 40% Polaków zakup auta jest poza ich zasięgiem finansowym
21% Polaków przyznaje, że stać ich na nowy samochód, choć połowa z nich nie wyda na ten cel więcej niż 80 tys. zł. …