Pierwszy raport jest podsumowaniem działań BRE Banku z zakresu odpowiedzialności społecznej w 2006 roku. Podejmuje m.in. kwestie:
– zasad ładu korporacyjnego,
– relacji z Klientami,
– bezpieczeństwa prowadzonej działalności,
– roli odpowiedzialnego pracodawcy,
– działań na rzecz ochrony środowiska,
– działania na rzecz społeczeństwa.
– Jesteśmy świadomi, że prowadząc działalność biznesową, musimy brać pod uwagę również jej wymiar społeczny. Korporacyjna odpowiedzialność społeczna jest fundamentalną zasadą, na której budujemy swe relacje z otoczeniem, uwzględniając interesy wszystkich podmiotów związanych z działalnością Banku, czyli klientami, inwestorami, pracownikami, partnerami biznesowymi oraz lokalną społecznością. Kierujemy się ekonomiczną racjonalnością, ale jednocześnie staramy się działać według przejrzystych zasad, być uczciwym, lojalnym partnerem, wspierać rozwój społeczny i kulturalny. Dzięki zaangażowaniu społecznemu wzmacniamy więzi z otoczeniem, w którym działamy a tym samym zwiększamy szanse na pozytywne postrzeganie Banku przez inwestorów i klientów – mówi Sławomir Lachowski, Prezes Zarządu BRE Banku.
Wersja drukowana jest uzupełnieniem raportu finansowego, wzbogacając wiedzę o niefinansowe aspekty. W wersji elektronicznej dostępny jest na stronach www.brebank.pl w sekcji O Banku.