Celem kampanii jest poinformowanie o otwarciu nowoczesnej placówki banku oraz zachęcenie mieszkańców Łodzi do skorzystania z promocyjnej oferty kredytu hipotecznego i gotówkowego.
W kampanii wykorzystano reklamy prasowe, ogłoszenia kontekstowe, materiały POS – ulotki i plakaty oraz komunikaty nadawane w radiowęźle centrum handlowego.
Ogłoszenia kontekstowe pojawiają się wśród ogłoszeń drobnych publikowanych w prasie we właściwym dla treści komunikatu miejscu. Na przykład: w dziale nieruchomości: „Osoby szukające kluczy do własnego mieszkania zapraszamy do nowo otwartego oddziału Banku BGŻ w C.H. Manufaktura.”
Kampania trwa od 17 sierpnia do 15 września. Reklamy prasowe są emitowane w Echu Dnia oraz Metrze. Natomiast ogłoszenia kontekstowe ukazują się w Gazecie Wyborczej, Expressie Ilustrowanym oraz Dzienniku Łódzkim.
Materiały BTL kampanii przygotowała agencja Momentum Worldwide, a media kupił Optimum Media OMD.
Ze strony Klienta projekt koordynował zespół w składzie: Małgorzata Wagner (Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej), Justyna Płodziszewska (Kierownik Wydziału Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży), Danuta Błaszczyk (Główny Specjalista ds. Marketingu).