W czerwcu Inteligo planowało, że wybór operatora komórkowego nastąpić może po wakacjach, a sprzedaż usług na przełomie 2007 i 2008 roku. „- Dalej pracujemy nad tematem. Chcemy przedstawić taką ofertę, która będzie czymś więcej niż byciem samym operatorem telekomunikacyjnym” – powiedział Jacek Komaracki, prezes Inteligo. „- Zwróciliśmy się z pewnymi pomysłami do naszych partnerów i teraz jesteśmy na etapie dogadywania” – dodał, nie podając szczegółów.
Podstawową grupą, do której skierowana będzie sprzedaż usług telekomunikacyjnych będzie baza klientów PKO BP. ” – To, z czym wyjdziemy na rynek, będzie kolejnym kanałem transakcyjnym w dostępie do banku; Sądzę jednak, że gdyby to było tylko to, to nie wierzę, żeby oferta ta miałaby szansę na masową akceptację i sukces komercyjny” – powiedział Komaracki.
Od 2002 roku konto Inteligo prowadzone jest przez PKO BP, który jest właścicielem 100 proc. akcji spółki. Inteligo obsługuje ponad 2,1 mln klientów – właścicieli kont Inteligo oraz użytkowników internetowego dostępu do swojego rachunku PKO Inteligo.