Placówka w Toruniu, to drugie po Koszalinie biuro korporacyjne BRE Banku. Rozwój sieci to element strategii banku zakładającej dynamiczny wzrost liczby klientów korporacyjnych do 2009, szczególnie w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw (rozumianych jako firmy prowadzące pełną księgowość o przychodach rocznych od 3 do 30 mln zł). Docelowo bank planuje utworzenie 20 biur korporacyjnych.
W placówce klienci będą mogli skorzystać z oferty Grupy BRE Banku i doradztwa finansowego. Ponadto w biurze korporacyjnym klienci mają do dyspozycji komfortowo wyposażone salki rozmów, które mogą wykorzystać zarówno na spotkania z doradcą, jak i z własnymi kontrahentami. Dodatkowo klienci mogą korzystać z dedykowanych im mini warsztatów i spotkań edukacyjnych organizowanych w biurze korporacyjnym.
„Według naszych badań placówka wciąż pozostaje głównym kanałem komunikacji z klientami, przy czym jej funkcje transakcyjne są realizowane głównie za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Widać wiec, że powoli zmienia się rola oddziału. Placówki są miejscem kontaktów typowo sprzedażowych i, co warto podkreślić, edukacyjnym, dlatego przyjmując strategię rozwoju sieci korporacyjnej BRE Bank skupił się na przygotowaniu klientom nowoczesnych centrów finansowych, dostosowanych do ich biznesowych potrzeb”- podkreśla Janusz Wojtas, członek zarządu BRE Banku ds. bankowości korporacyjnej. „W BRE Banku wyznajemy zasadę, że liczą się przede wszystkim ludzie, dlatego zależy nam na budowaniu trwałych relacji z naszymi klientami. Przyjazne wnętrza, jakie przygotowaliśmy w naszych placówkach, mają nam w tym pomóc”- dodaje.