Stworzenie nowego serwisu Fortis Banku było najważniejszym punktem strategii e-marketingowej stworzonej i realizowanej przez agencję. Infinity Group zrealizowała nowy serwis biorąc pod uwagę wygodę internautów – obecnych i potencjalnych klientów Fortis Banku.
Realizacja przebiegała z uwzględnieniem wytycznych dotyczących zasad brandingu Fortis Banku w Internecie i z jasno wytyczonymi celami: stworzenie serwisu, który będzie przyjazny i prosty w obsłudze, a jednocześnie będzie zawierał duże ilości szczegółowych informacji na temat każdego z produktów i usług banku. Przy realizacji witryny współpracowały dwa podmioty Infinity Group: Infinity Interactive odpowiedzialna była za nową warstwę wizualną oraz architekturę informacji w serwisie, Infinity Systems zapewniła wsparcie technologiczne.
„Niezwykle istotną rolę odegrała ścisła współpraca z Klientem na etapie koncepcyjnym. Wspólna identyfikacja celów oraz późniejsza elastyczność w działaniu to główne czynniki sukcesu tego projektu.” – komentuje Paweł Stempniak, Interactive Solutions Manager w Infinity Interactive. Nowa struktura serwisu wzbogacona została o dodatkowe elementy, w tym profesjonalne Centrum Prasowe, rozbudowany dział Kariera, a także zupełną nowość – Serwis Ekonomiczny redagowany przez Marcina Mroza, głównego ekonomistę Fortis Banku. Ta część serwisu zawiera aktualne analizy rynkowe i makroekonomiczne, a także pisane przystępnym językiem felietony ekonomiczne.
„Projektując nowy serwis banku postawiliśmy sobie za cel uwzględnienie potrzeb informacyjnych różnych segmentów klientów. Istotna była również linia kreatywna nawiązująca do korporacyjnych standardów Fortisu na świecie. Dzięki współpracy z Infinity Group udało nam się stworzyć nowoczesny, intuicyjny i przyjazny serwis” – podsumowuje Katarzyna Niedźwiedź, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Badań Marketingowych i Brand Manager marki Fortis w Polsce.