Fortis po raz pierwszy skonsolidował działania reklamowe tworząc jednolitą globalną sieć. To działanie związane jest z rozwojem i ambitnymi założeniami jednej z najbardziej dynamicznych i stabilnych instytucji finansowych w Europie.
Marka Fortis koncentruje się na Europie i prowadzi działalność głównie w krajach Beneluksu, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Polsce oraz w Turcji. W ciągu ostatnich dwóch lat Fortis zaobserwował znaczący rozwój na arenie międzynarodowej i działa obecnie na ponad 50 rynkach na całym świecie.
Adrian Martorana, Dyrektor ds. Global Branding & Communications: „Biorąc pod uwagę nasze ambicje, konsolidacja obsługi reklamowej i powołanie do tej roli jednej agencji sieciowej były konieczne, ponieważ pozwoli to poprawić spójność i efektywność prowadzonych przez nas kampanii. Dlatego mieliśmy wyjątkowo rygorystycznie podejście do tej oferty, włączając do procesu selekcji kluczowe linie biznesowe z całej firmy. Wszystkie agencje, które zgłosiły swoje oferty, przeszły przez staranny proces selekcji i każda z nich wykazała się najwyższej klasy profesjonalizmem i kwalifikacjami. Wybraliśmy Grey, ponieważ zaprezentowali prosty, ale wyróżniający się wśród pozostałych pomysł, który całkowicie spełniał wszystkie określone kryteria. Ich przekaz odzwierciedlał również ducha przedsiębiorczości Fortis, dlatego też jesteśmy gotowi rozpocząć tę współpracę.”
Carolyn Carter, Prezes i Dyrektor Generalny Grey Group EMEA: „Jesteśmy dumni, że zostaliśmy wybrani przez Fortis. To dynamiczne przedsiębiorstwo, zorientowane na przyszłość, z imponującym planem dalszego rozwoju. Cieszymy się, że będziemy mogli im pomóc w osiągnięciu celów, jakie sobie wyznaczyli.”