PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeW 2007 sponsoring F1 zwiększył globalną świadomość marki ING

W 2007 sponsoring F1 zwiększył globalną świadomość marki ING

Informacje 28.11.2007 (14:01)

Dzięki tym działaniom, zarówno istniejący jak i potencjalni klienci ING wyrazili chęć do nawiązania bliższych relacji biznesowych lub współpracy z ING.

„Połączenie ING z Formułą 1 już pokazało swoją wartość. Nasze badania wskazują, że program przyczynił się do poprawy wizerunku oraz globalnej świadomości marki ING. Wkraczając w rok 2008, planujemy rozwijać strategię ING F1 w oparciu o tą zwiększoną świadomość w taki sposób, aby generować wyższe dochody” – stwierdził Michel Tilmant, Prezes Zarządu Grupy ING.

Jak ogłoszono na początku sezonu w 2007, głównym celem programu sponsoringowego było zwiększenie globalnej świadomości marki oraz zwiększenie zasięgu brandu ING, tak aby dotrzeć do 75 milionów klientów w ponad 50 krajach.

Na początku sezonu F1 oraz po jego zakończeniu, po wyścigu o Grand Prix Brazylii 21 października Research International, niezależna firma badawcza, zadała pytania 16 000 osobom w 32 kluczowych dla ING rynkach. Próbę respondentów stanowili zarówno kobiety jak i mężczyźni, osoby będące oraz nie będące fanami Formuły 1, korzystające i nie korzystające z produktów i usług ING. Badanie zostało przeprowadzone na podstawie pięciu kluczowych kryteriów, włączając świadomość marki ING oraz jej postrzeganie, jak również chęć nawiązania relacji z instytucją w wyniku sponsoringu Formuły 1.

Badania przeprowadzone w 32 krajach (16.000 respondentów) pokazują wyniki osiągnięte przez ING jako sponsora F1:

7% wzrost dotyczący postrzegania Grupy ING, jako jednej z wiodących i globalnych instytucji świadczącej usługi finansowe,

25% wzrost pozytywnego postrzegania brandu ING,

29% wzrost w zakresie chęci klientów do nawiązania relacji biznesowych z ING w ciągu następnych 12 miesięcy,

100% wzrost w zakresie świadomości marki ING, jako jednego ze sponsorów F1 (1 na 4 osoby na 32 rynkach wiedziały, że ING jest jednym ze sponsorów F1).

ING odniosło również korzyści z intensywnej widoczności w telewizji podczas 17 wyścigów Grand Prix w wyniku sponsoringu tytularnego Zespołu ING Renault F1 oraz „obecności na torze” podczas 14 z 17 wyścigów Grand Prix, ING był także sponsorem tytularnym wyścigów o Grand Prix Australii i Belgii.

Niezależne badania przeprowadzone przez IFM pokazały, że ING był drugim najbardziej widocznym sponsorem F1 (licząc sekundy, podczas których logo ING pojawiło się na ekranie podczas oficjalnych relacji wyścigów w telewizji), pojawiając się na ekranie przez 14.264 sekund, podczas 17 wyścigów Grand Prix.

„2007 był sztandarowym rokiem dla ING pod względem zwiększenia profilu Grupy na całym świecie. W 2008 chcemy aktywować sponsoring F1 na wszystkich rynkach, tak, aby móc jak najlepiej wykorzystać zwiększony poziom świadomości marki oraz generować działalność biznesową Grupy poprzez dalszą promocję produktów i usług ING” – powiedziała Isabelle M. Conner, Dyrektor Programu ING Renault F1 dla ING.

W następnym roku ING będzie kontynuowało globalną kampanię marketingową oraz strategię dotyczącą obecności marki, zarówno na rynkach strategicznych dla Grupy, jak i rynkach wschodzących. ING dąży również do generowania zysków dzięki sposoringowi F1 poprzez wprowadzenie większej ilości produktów reklamowych i marketingowych związanych z F1 do swojej bazy produktowej w zakresie bankowości, ubezpieczeń oraz zarządzania aktywami.

ing 2007-11-28
Redakcja PRNews.pl
Tagi: ing

Sprawdź także:

a 0 Nadchodzą zmiany w ustawie o kredycie konsumenckim. Wypchnie to część osób do szarej strefy pożyczkowej
11.12.2025 (05:26) – informacja prasowa

Nadchodzą zmiany w ustawie o kredycie konsumenckim. Wypchnie to część osób do szarej strefy pożyczkowej

Trwa opiniowanie projektu ustawy o kredycie konsumenckim, który przygotował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów …

a 0 Allianz Polska wprowadził zmiany w ubezpieczeniu turystycznym Moja Podróż
11.12.2025 (05:24) – informacja prasowa

Allianz Polska wprowadził zmiany w ubezpieczeniu turystycznym Moja Podróż

Najważniejsze z nich to podwyższenie sum ubezpieczenia dla kosztów leczenia za granicą bez wzrostu składki, dłuższy …

a 0 VeloBank finansuje inwestycję mieszkaniową na Ursynowie
11.12.2025 (05:22) – informacja prasowa

VeloBank finansuje inwestycję mieszkaniową na Ursynowie

VeloBank podpisał dwie umowy kredytowe o łącznej wartości 170 mln zł na wsparcie inwestycji deweloperskiej ale!KEN. …

a 0 Uniqa wprowadza jednoczesne wyliczenie składki ubezpieczenia domu i pojazdu
11.12.2025 (05:19) – informacja prasowa

Uniqa wprowadza jednoczesne wyliczenie składki ubezpieczenia domu i pojazdu

UNIQA udostępniła nowe rozwiązanie online: możliwość równoczesnego wyliczenia składki za ubezpieczenie …

a 0 Sądy wyraźnie przyspieszyły. Coraz sprawniej obsługują sprawy frankowiczów
11.12.2025 (05:16) – informacja prasowa

Sądy wyraźnie przyspieszyły. Coraz sprawniej obsługują sprawy frankowiczów

Sądy okręgowe coraz szybciej rozstrzygają spory frankowe. W trzech pierwszych kwartałach br. załatwiono w nich ok. …

a 0 PKO BP podpisał z Policją porozumienie o współpracy dotyczące szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa
11.12.2025 (05:14) – informacja prasowa

PKO BP podpisał z Policją porozumienie o współpracy dotyczące szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa

PKO Bank Polski oraz Policja podpisały porozumienie o współpracy, którego celem jest zwiększenie bezpieczeństwa …

PRNews.pl

Zobacz również

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

„Panic button” w apce mBanku. Jednym ruchem włączysz natychmiastową blokadę transakcji

„Panic button” w apce mBanku. Jednym ruchem włączysz natychmiastową blokadę transakcji

mBank uruchamia w aplikacji funkcję „Włącz blokadę…

Raport: Liczba kart w cyfrowych portfelach Apple Pay, Google Pay i innych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart w cyfrowych portfelach Apple Pay, Google Pay i innych – III kwartał 2025 r.

W trzecim kwartale 2025 roku liczba kart…

Raport: Liczba kart debetowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart debetowych – III kwartał 2025 r.

Liczba kart debetowych w Polsce nieustannie rośnie.…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców