Serwis transakcyjny „Inwestor mobile” pozwala na obserwację sytuacji na WGPW i szybkie składanie zleceń na WGPW, CTO i giełdach zagranicznych poprzez urządzenia mobilne – telefon komórkowy lub palmtop z dostępem do Internetu.
Serwis transakcyjny „Inwestor mobile” jest młodszym bratem serwisu transakcyjnego „Inwestor online”. Wersja „mobile” umożliwia dostęp do serwisu transakcyjnego DM BZ WBK, poprzez telefony komórkowe i palmtopy obsługujące przeglądarki internetowe. Takie rozwiązanie daje klientowi możliwość prawdziwie mobilnego inwestowania. Wszyscy dotychczasowi klienci serwisu „Inwestor online” otrzymują automatyczny dostęp do „Inwestora mobile” – wystarczy, że mają odpowiednie urządzenie mobilne i już od dziś mogą się logować na adres: https://www.centrum24.pl/cbm/mobile. Nowi klienci będą mieli dostęp do obu wersji serwisu.
„Inwestor mobile” jest dostępny w dwóch wersjach – Professional oraz Prestige – różniących się od siebie zakresem dostępnych usług. System wyróżnia się również prostotą obsługi i przyjaznym dla oka rozwiązaniem graficznym. „Inwestor mobile” to nie tylko komfort składania zleceń z dowolnego miejsca, ale także znacznie niższe koszty, gdyż prowizje za transakcje dokonywane przez Internet są w DM BZ WBK niższe nawet o ponad 70%, niż za zlecenia składane drogą konwencjonalną (telefonicznie bądź w placówce).
Korzystanie z serwisu transakcyjnego DM BZ WBK jest również w pełni bezpieczne. Dostęp do serwisu jest strzeżony dwoma indywidualnymi hasłami – PIN i NIK, a transmisja danych przy połączeniu jest szyfrowana (VeriSign). Dodatkowym zabezpieczeniem może być TOKEN – kieszonkowe urządzenie generujące jednorazowe hasła dostępu.