„Powstał jako bank klasy średniej w czasach, gdy dopiero zaczynaliśmy zapominać o poprzednim systemie politycznym. Teraz high middle class się rozrasta, a wraz z nią chce urosnąć Multibank, jedno z dwóch ramion detalicznych BRE Banku. Jego celem jest milion średnio zamożnych klientów. To ponad dwa razy więcej, niż ma ich dzisiaj. Łatwo nie będzie, bo o zamożnego klienta upomina się coraz więcej banków. Nawet PKO BP zapowiada specjalną ofertę dla bogatszych.”, pisze „PB”.
„Wygra nie ten, kto ma więcej oddziałów, lecz ten, kto jest najbliżej klienta – mówi Jarosław Mastalerz, członek zarządu BRE Banku, odpowiedzialny za bankowość detaliczną. Multibank chce być najbliżej. Nie rezygnuje z otwierania nowych placówek, których do sierpnia przyszłego roku będzie mieć 136, jednak w nowej strategii odgrywają one drugoplanową rolę. Pierwsze skrzypce będą grali menedżerowie relacji.”, czytamy.
„Jarosław Mastalerz zapewnia, że ingrediencji w ofercie Multibanku nie zabraknie. Powiększy się zasób produktów finansowych opartych na zagranicznych rynkach. Będą też nowości – krótkie serie różnych produktów inwestycyjnych o terminie do wykorzystania np. miesiąc.”, czytamy dalej.
Więcej szczegółów w „Pulsie Biznesu”.