W systemie Moje ING udostepniono nowy moduł maklerski. Klienci mogą teraz wygodnie inwestować bez względu na to, z jakiego urządzenia korzystają – laptopa, smartfonu czy tabletu.
Nowy system na każdym z używanych przez klienta urządzeń oferuje te same możliwości:
- Przejrzystość szybka obsługa zleceń giełdowych. Klient od razu widzi podsumowanie najważniejszych informacji: posiadanych papierów, kursy akcji i status posiadanych zleceń;
- Wygoda łatwy dostęp do informacji giełdowych: notowań akcji, obligacji i innych instrumentów finansowych. Udostępnione narzędzia pozwalają dokonywać analizy giełdowej, a także wykonywać analizę techniczną wybranych przez klienta papierów. Dodatkowo, dostępne są opinie analityków ING;
- Intuicyjność pulpit do szybkiego zarządzania inwestycjami. Klient może dostosować system do własnych potrzeb. Wystarczy, że stworzy pulpit zawierający te funkcje, których najczęściej używa, ustawione w najwygodniejszy dla niego sposób.
Dostęp do modułu maklerskiego jest bardzo prosty. Klienci korzystający z bankowości internetowej Moje ING logują się do systemu dotychczasowym hasłem i loginem. Przy pierwszym wejściu do modułu maklerskiego system sprawdza niezbędne formalności. W przypadku braków, klient może je dopełnić od razu w systemie.
Klienci nie posiadający dostępu do bankowości internetowej powinni zawrzeć stosowną umowę w oddziale ING Banku Śląskiego. Po tym kroku mogą już zacząć inwestować na giełdzie w systemie Moje ING.
System Moje ING, udostępniony pod koniec ubiegłego roku, wspiera klientów w zajmowaniu się codziennymi finansami takimi funkcjami jak:
- prezentacja budżetu domowego w ujęciu miesięcznym i rocznym,
- możliwość przeglądu miesięcznych wydatków w podziale na kategorie, np. dom i rachunki, samochód, rozrywkę,
- intuicyjna wyszukiwarka ostatnich płatności, która ułatwia szybkie wykonanie przelewu,
- wygodne narzędzia ułatwiające oszczędzanie na konkretny cel czy kontrolę swojego budżetu.
Obecnie Moje ING jest dostępne dla klientów indywidualnych. Trwają prace nad wersją dla przedsiębiorców. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.ingbank.pl/mojeing.
Bank tworzy system Moje ING oraz aplikację Moje ING mobile w oparciu o szczegółową analizę potrzeb klientów. Od początku projektu bank prowadzi na bezprecedensową skalę badania użyteczności systemu – do tej pory przeprowadzono ponad 1000 godzin badań – oraz zbiera opinie klientów, aby jak najlepiej sprostać oczekiwaniom użytkowników.