Strategia
LaSer Polska skoncentruje się świadczeniu detalistom usług marketingowych i finansowych nakierowanych na tworzenie wartości dla klienta. Zamierza poszerzyć rynek, na którym działa, bazę swoich klientów i liczbę partnerów biznesowych. Wprowadzi innowacyjne linie biznesowe (sprzedaż bezpośrednia, sprzedaż detaliczna, pośrednictwo kredytowe), tak aby elastycznie dostosowywać swoją ofertę do poszczególnych segmentów rynku i skutecznie budować lojalność klientów.
Do 2012 r. LaSer Polska zamierza osiągnąć 5% udział w rynku, wydać 2 500 000 kart, obsługiwać 2 800 000 klientów. W tym samym czasie, wartość portfela kredytowego LaSer Polska ma wzrosnąć do 8 mld PLN, a zatrudnienie do 2 300 osób.
W świecie przenikania się nowych, cyfrowych technologii, stopniowo zmieniają się podstawy tradycyjnego marketingu w handlu detalicznym. Już nie tylko konkurencyjne ceny, czy dobra jakość produktów decyduje o przywiązaniu klienta do marki. Detaliści stają przed nowymi wyzwaniami. W utrzymaniu lojalności klienta, kluczowe staje się związane z marką ogólnie pozytywne doświadczenie – powiedział Philippe Santini, Dyrektor Generalny LaSer Polska.
LaSer zdefiniował i stosuje globalne podejście do konsumenta. Dzięki połączeniu kreatywności, nowoczesnej technologii i mediów jesteśmy w stanie określić potencjalną wartość klienta dla firmy. Potrafimy także odtworzyć historię interakcji między konsumentem i marką detaliczną, we wszystkich punktach obsługi. Wiemy dużo o częstotliwości wizyt konsumentów w sklepie, średniej wartości dokonywanych zakupów oraz wrażliwości na komunikację marketingową. Działamy zawsze z myślą o naszych partnerach, dążąc do optymalizacji zarządzania relacją z ich klientem. – powiedział Jean Darrieu, Managing Director – International Division LaSer Group.
Nowy logotyp
Nowy logotyp, który po raz pierwszy zostanie pokazany na najważniejszym kongresie branży retail „What is going on in retailing?”, jest ważnym elementem odróżniającym ofertę finansowo – marketingową Grupy LaSer od konkurencji, na wszystkich 8 rynkach europejskich. Logotyp odzwierciedla istotne dla Grupy wartości, wśród których szczególne miejsce zajmują: troska o klienta, rozumienie jego potrzeb, kreatywność i inicjatywa, a także efektywność ekonomiczna. Odręczna forma liter w logo LaSer pokazują aspekt humanistyczny całego przedsięwzięcia biznesowego. Uśmiech – znak poprzedzający logotyp – tzw. „smiley”, a także kolorowy, odręczny kształt liter użytych w logo podkreślają, że LaSer Polska jest firmą bliską klientowi.
Wartość dodana
LaSer, Grupa z 40 letnim doświadczeniem w Europie, dysponuje ogromną wiedzą z zakresu finansowania potrzeb konsumpcyjnych i zintegrowanego zarządzania relacjami konsumenckimi. Ponadto posiada niepowtarzalną ofertę programów lojalnościowych dla swoich Partnerów.
W Polsce LaSer proponuje wartość dodaną w postaci sprawdzonych w Europie, zintegrowanych usług finansowo-marketingowych. Jej oferta finansowa w połączeniu z programami lojalnościowymi, jest jedyną tego typu na polskim rynku. Firma przewodzi w rankingach firm oferujących sklepowe karty kredytowe „private label” oraz karty wydawane w systemie MasterCard. Poza kartami i innymi pochodnymi produktami (np. karty podarunkowe) LaSer proponuje kredyty konsumenckie i pożyczki gotówkowe zarówno przez telefon jak i w punkcie obsługi klienta.
Polska jest 4 krajem po Wielkiej Brytanii, Hiszpanii oraz Holandii, w którym ogłaszana jest zmiana pozycjonowania spółek należących do Grupy LaSer.
LaSer Polska składa się z 3 głównych filarów: Sygma Bank SA (działalność kredytowa), LaSer Loyality (programy lojalnościowe, oprogramowanie), oraz Dom Finansowy QS (pośrednictwo finansowe).
Wraz z wprowadzeniem nowego logotypu dotychczasowy adres strony internetowej zmieni się na: www.laserpolska.com.