Oferta bankowości internetowej Banku Millennium wygrywała w Polsce w kategorii „Najlepszy bank internetowy dla klientów indywidualnych” (“Best Consumer Internet Bank”) w latach 2005 – 2008.
Według stanu na 30 czerwca br. na platformie internetowej banku zarejestrowanych było 783 tys. indywidualnych klientów – jest to wzrost o 45% w stosunku końca czerwca 2007.
Stały wzrost klientów bankowości Internetowej jest efektem sukcesywnego rozwoju oferty i funkcjonalności systemu Millenet. Użytkownicy mogą już za jego pośrednictwem nabywać produkty bankowe; kredyty gotówkowe, karty kredytowe, fundusze inwestycyjne czy lokaty terminowe. Poprzez Millenet można także założyć specjalne konto oszczędnościowe o konkurencyjnym oprocentowaniu. Innowacyjne rozwiązania takie jak internetowe aukcje lokat terminowych, możliwość doładowania telefonu komórkowego czy zlecenia transakcji poprzez SMS, plasują platformę Banku Millennium w rynkowej czołówce.
Magazyn „Global Finance” wybiera najlepsze banki internetowe na świecie (systemy bankowości internetowej) w dwóch głównych kategoriach:
· Najlepszy bank internetowy dla klientów indywidualnych
· Najlepszy bank internetowy dla przedsiębiorstw
Zwycięzcy zostali nominowani na podstawie indywidualnych zgłoszeń banków i oceny światowej klasy specjalistów. Kandydaci byli oceniani między innymi według następujących kryteriów:
· skuteczność strategii pozyskiwania i obsługi klientów,
· wykorzystanie oferty bankowości internetowej przez klientów
· przyrost ilości klientów korzystających z bankowości internetowej,
· wymierne efekty osiągnięte z przedsięwzięć internetowych
· zakres oferty produktowej dostępnej przez Internet,
· funkcjonalność i projekt serwisu internetowego.
Zwycięzcy „World’s Best Internet Bank” wyłaniani są w poszczególnych regionach: Europie, Europie Środkowo-Wschodniej, Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej, Azji oraz Bliskim Wschodzie i Afryce.