Przygotowany spot reklamowy oraz kreacje podkreślają podstawowy atut oferty kredytu gotówkowego LUKAS Banku, czyli oprocentowanie pożyczki malejące wraz ze wzrostem jej kwoty. Kampanii reklamowej towarzyszy przekaz „Im więcej pożyczasz, tym nisze masz oprocentowanie”. LUKAS Bank zachęca klientów do podwyższenia kwoty zaciąganego kredytu, a tym samym obniżenia jego kosztu.
W kampanii będą wykorzystane spoty telewizyjne, które ukazywać się będą m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN. Działania promocyjne obejmują także reklamę w internecie oraz kampanię zewnętrzną, m.in. w supermarketach oraz w środkach komunikacji miejskiej. Dodatkowo w placówkach bankowych eksponowane będą dedykowane kampanii materiały (ulotki, hangery, plakaty).
Skorzystanie z oferty pożyczki gotówkowej w LUKAS Banku jest szybkie i proste – można ją dostać już w 15 minut. Oprocentowanie kredytu wynosi już od 8,5% w skali roku, a przy umowach zawartych za pośrednictwem telefonu czy Internetu nawet od 7,5%. Kredyt gotówkowy można otrzymać bez konieczności przedstawiania dodatkowych zabezpieczeń – wystarczy dowód tożsamości i zaświadczenie o uzyskiwanych dochodach.
Kreację przygotowała agencja TBWA/Warszawa, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative. Kampania promocyjna kredytu gotówkowego potrwa do końca września.