Reklamowa część kampanii obejmuje emisję spotów na ogólnopolskiej antenie TVP3 oraz TVN TURBO. Kampania reklamowa adresowana jest do właścicieli samochodów osobowych. Celem kampanii jest poinformowanie o nowym produkcie do czyszczenia i dezynfekcji układów wentylacyjnych w autach. Kampania komunikuje kierowcom łatwy sposób użycia produktu oraz przedstawia główne zalety produktu (Plak pozostawia świeży zapach, zabija drobnoustroje w nawiewach). Emisja spotów potrwa do końca czerwca br. Agencja Cumulus odpowiedzialna była także za zakup mediów.
W ramach uzupełnienia kampanii telewizyjnej agencja przygotowała także drukowane materiały informacyjno-promocyjne dla motoryzacyjnych punktów sprzedaży hurtowej i detalicznej.
Równolegle do kampanii reklamowej Cumulus prowadzi dla Plaka działania public relations. Agencja odpowiedzialna jest za dostarczenie informacji prasowych dziennikarzom specjalizującym się w tematyce motoryzacyjnej. Poszczególne redakcje otrzymują także próbki produktu.
Nowego Plaka promuje od tego miesiąca także Mariusz Stec, jeden z czołowych polskich kierowców rajdowych. Na rajdówce mitsubishi lancer logo nowego Plaka umieszczono w dwóch widocznych miejscach.
Agencja Cumulus (zał. 1997 r.) kierowana jest przez Jana Matysika. Obecnie głównymi klientami agencji są Echo Investment, Lubelski Węgiel Bogdanka, PMB Białystok, PPH Parys, Cement Ożarów oraz Cefarm Lublin.
Firma PPH Parys jest klientem agencji Cumulus od 2003 roku. PPH Parys od 15 lat jest jednym z liderów na rynku chemii motoryzacyjnej w Polsce. Wiodącym produktem firmy jest spray do kokpitów Plak. PPH Parys jest generalnym importerem linii kosmetyków samochodowych Atas, Xeramic i Prestone.