Krakowska agencja reklamowa Yoho przygotowała nowy logotyp oraz oprawę wizualną dla X-Trade Brokers, domu maklerskiego, który jako pierwsza polska firma, został sponsorem jednego z czołowych zespołów Formuły1 – Vodafone McLaren Mercedes.
Do zadań Yoho należało stworzenie nowego logotypu, w oparciu o istniejące do tej pory oraz przygotowanie wszelkich pomocniczych materiałów graficznych.
– Celem podstawowym naszych działań była kreacja znaku, który będzie występował przede wszystkim na bolidzie (w monochromie) oraz na rękawach strojów kierowców – mówi Paweł Waszkowski, szef agencji. – Pracowaliśmy nie tylko nad dostosowaniem logotypu do nowego kierunku działań marketingowych firmy – sponsoringu F1. Zmieniona została także nazwa na znaku – dotychczasowy „X-Trade Brokers” został zastąpiony przez „XTB online trading”.
Yoho jest krakowską agencją reklamową full service założoną w 1999 roku. Zajmuje się opracowywaniem i realizacją kompleksowych kampanii reklamowych dla klientów korporacyjnych oraz prestiżowych projektów artystycznych (m.in. Festiwal Ludwika van Beethovena, Festiwal Muzyczny Sacrum Profanum, Wianki „Music Experience” i in.)
W ostatnich latach agencja Yoho przeprowadziła działania reklamowo – marketingowe m.in. dla: Portu Lotniczego Balice, Levi’s, Umbro, Timberland, Royal Canin, Kruszwicy – Olej Floriol, Manhattan Real Estate Management, Solvay Park, MOL, Whirlpool.
Ze względu na wzrost znaczenia obecności klientów w Internecie, agencja utworzyła osobny dział Yoho Interactive, zajmujacy się wyłącznie przygotowywaniem serwisów oraz kampanii interaktywnych.
Źródło: Yoho