Umowa obejmuje realizację kampanii komunikacyjno-marketingowej dla marek Dermofit i Dermoniz. Zadaniem agencji będzie prowadzenie zakrojonych na szeroką skalę działań media relations i w ich kontekście umacnianie wizerunku Emo-Farm jako producenta wysokiej jakości preparatów leczniczych i kosmetycznych.
Do obowiązków agencji Toolbox Creative Communications będzie należało opracowanie i dystrybucja materiałów komunikacyjnych potrzebnych do przeprowadzenia akcji oraz kontakty z mediami.
Agencja zajmie się tworzeniem informacji prasowych oraz merytorycznym i graficznym opracowaniem serii książeczek „EMOcje warte zapamiętania”, zawierających praktyczne porady dotyczące problemów kosmetycznych, schorzeń skóry, jej właściwego leczenia i pielęgnacji.
Kampania PR zostanie przeprowadzona wśród dziennikarzy pism oraz portali internetowych o charakterze młodzieżowym, lifestylowym, poradnikowym i branżowym: farmaceutycznym, kosmetologicznym i medycznym. Informacje na temat produktów Emo-Farm trafią także do dodatków poświęconych tematyce zdrowia i urody w lokalnych i ogólnopolskich tytułach opiniotwórczych.