Zawartość nowego kanału jest przygotowana z myślą przede wszystkim o rolnikach i przedstawicielach sektora rolno-spożywczego. Głównym celem jaki przyświecał tworzeniu Agrobiznesu było zebranie w jednym miejscu wszystkich informacji dla tej grupy klientów – zarówno z oferty banku jak i szeregu informacji dodatkowych.
Powstanie kanału Agrobiznes jest związane z pojawieniem się w ofercie banku Agro Pakietu – specjalnej oferty BZ WBK dla rolników, obejmującej m.in. kredyty obrotowe, inwestycyjne, komercyjne, dotowane z dopłatami ARMiR.
– Począwszy od maja ubiegłego roku serwis www.bzwbk.pl przeszedł bardzo duże zmiany. Zmieniliśmy dotychczasowy produktowy charakter portalu i stworzyliśmy nowy rodzaj serwisu skupionego wokół potrzeb finansowych klientów. Jesteśmy bankiem, który jest elastyczny i dostosowuje oraz rozszerza swoją ofertę, tak aby spełniać potrzeby różnych grup klientów. Zadaniem naszego nowego serwisu – Agrobiznes – jest właśnie pomoc w realizacji potrzeb finansowych naszych klientów z sektora rolniczego i rolno-spożywczego – powiedział Michał Szymoniak z Departamentu Promocji Marki BZ WBK.
Za technologiczne rozwiązanie serwisów internetowych www.bzwbk.pl odpowiada firma Blue Media z Sopotu. Firma Artegence z Warszawy jest odpowiedzialna za design i architekturę informacyjną, natomiast za przygotowanie zawartości tekstowej odpowiada Conecto z Poznania.