Postawione przed agencją wyzwanie polegało na opracowaniu koncepcji kreatywnej dla nowej kolekcji farb do malowania wnętrz, opracowanych w laboratorium największego w Polsce dostawcy dekoracyjnych wyrobów lakierowych – firmy Nobiles Sp. z o.o. z Włocławka. Do ostatecznego finału postępowania przetargowego zakwalifikowane zostały prace dwóch zespołów kreatywnych reprezentujących agencje – AHA oraz Young & Rubicam. Złożone projekty zostały poddane specjalistycznym badaniom konsumenckim. Na podstawie ich wyników podjęto decyzję o wyborze koncepcji przygotowanej przez zespół AHA jako tej, która jest najbardziej kreatywna i niekonwencjonalna w swojej formule.
Agencja reklamowa AHA będzie odpowiedzialna za koncepcją kreatywną, nazwę i logo nowej kolekcji, nazw sublinii, poszczególnych kolorów, oraz za przygotowanie materiałów promocyjnych. Nowa kolekcja zostanie wprowadzona do sprzedaży wiosną tego roku.
Firma Nobiles została założona w 1897 r. przez przedsiębiorców Kochanowicza i Sachnowskiego. Obecnie, jako spółka należąca do światowego koncernu AKZO NOBEL, należy do grona najprężniej działających firm produkujących farby na rynku polskim. Firma posiada świetnie rozwiniętą sieć dystrybucyjną obejmującą obszar całego kraju. Od 1996 r., w ramach koncernu AKZO NOBEL, firma NOBILES godnie kontynuuje we Włocławku ponad stuletnią tradycję produkcji wyrobów lakierowych. Misją firmy Nobiles jest stać się preferowanym i pożądanym przez klienta dostawcą dekoracyjnych wyrobów lakierowych, biorąc pod uwagę jakość, cenę, serwis, różnorodność asortymentu oraz niezawodność dostaw i serwisu.