Firma powierzyła Sigmie prowadzenie w Polsce działań w zakresie PR i komunikacji. Na Airbusa, którego obroty w 2004 r. wyniosły 22,3 mld euro, przypada połowa wszystkich światowych zamówień na samoloty pasażerskie złożonych w ostatnich pięciu latach.
Airbus ma główną siedzibę w Tuluzie we Francji a jego udziałowcami są firmy EADS (80%) i BAE Systems (20%). Jest to przedsiębiorstwo o prawdziwie globalnym charakterze zatrudniające ok. 55 000 osób (stan na koniec 2005 r.). Posiada spółki zależne w USA, Chinach, Japonii i na Bliskim Wschodzie; ośrodki dostaw części zamiennych w Hamburgu, Frankfurcie, Waszyngtonie, Pekinie i Singapurze; ośrodki szkoleniowe w Tuluzie, Miami, Hamburgu i Pekinie oraz 130 biur serwisowych na całym świecie. Swoją działalność Airbus opiera również na współpracy przemysłowej z wiodącymi firmami na całym świecie i sieci ok. 1 500 dostawców w 30 krajach.
Od momentu wejścia na rynek w roku 1974, Airbus sprzedał ponad 5 600 samolotów, które znajdują się w służbie u około 250 klientów/operatorów. Producent dostarczył już ponad 4 000 maszyn. Airbus pomaga liniom lotniczym jak najefektywniej wykorzystywać samoloty i zwiększać dochodowość flot.
Zgodnie z umową, obowiązującą od 1 marca, zadaniem agencji jest budowanie wizerunku publicznego Airbus w Polsce, przede wszystkim przy pomocy zarządzania relacjami medialnymi: utrzymywania kontaktów z dziennikarzami, dostarczania im informacji, organizowania konferencji i spotkań, ponadto pomoc w opracowywaniu biuletynów Airbus News i Airbus Letters i prowadzenie innych wzajemnie uzgodnionych działań komunikacyjnych.