Alior Bank znalazł się wśród nagrodzonych w programie „Firma Przyjazna Klientowi”. Otrzymany certyfikat jest kolejnym potwierdzeniem wysokiej jakości obsługi klientów oraz standardu usług oferowanych przez Bank. Podczas uroczystej Gali wręczenia nagród, wyróżnienie w imieniu Alior Banku odebrała Małgorzata Meuś, Zastępca Dyrektora Departamentu Jakości i Innowacji.
W uzasadnieniu przyznania wyróżnienia dla Alior Banku napisano: „Bank oferujący nie tylko wyższą kulturę bankowości, ale też wyższą kulturę obsługi klienta. Wysoko oceniony zarówno przez osoby, które posiadają w nim rachunki, ale również przez tych, którzy tylko opłacają rachunki w kasie”. Badanie realizowane jest za pomocą wystandaryzowanego kwestionariusza satysfakcji klientów oraz analizy kanałów komunikacji. Dokonując oceny Alior Banku specjaliści brali pod uwagę: ogólne zadowolenie klientów, jakość współpracy z bankiem, jakość obsługi w poszczególnych kanałach oraz prawdopodobieństwo rekomendacji produktów lub usług banku.
– Przyznanie Godła Firma Przyjazna Klientowi w szczególny sposób potwierdza, że wysokie standardy obsługi klienta w Alior Banku nie są tylko obietnicą. To właśnie klienci, odpowiadając na ankietę podczas wizyty w oddziale, ocenili bardzo dobrze poziom obsługi oraz dopasowanie oferty do ich potrzeb – powiedziała Małgorzata Meuś, Zastępca Dyrektora Departamentu Jakości i Innowacji w Alior Banku.
Program „Firma Przyjazna Klientowi” wyróżnia przedsiębiorstwa, które prezentują wysoki poziom w obszarze obsługi klienta. Laureatami nagród są organizacje, które w szczególny sposób dbają o prowadzoną politykę handlową i budują długofalowe relacje z klientami oparte na wzajemnych korzyściach. Przyznawane w ramach programu godła są świadectwem, że legitymujące się nim firmy są przyjazne dla klienta i wyróżniają się pod względem nowoczesności i profesjonalnej obsługi.
Źródło: Alior Bank