17 i 18 lutego br. w Warszawie odbędzie się kolejna edycja festiwalu Meet at Rift. Na uczestników czekają turnieje, konkurs cosplay, strefy dla entuzjastów gier i wiele innych. Głównym partnerem wydarzenia już po raz kolejny jest Alior Bank.
Meet at Rift to dwudniowy festiwal organizowany przez GAM3RS_X, skupiony na grach wydanych przez Riot Games. Co roku bierze w nim udział wielu uczestników w każdym wieku i o różnych zainteresowaniach. To tam mogą się spotkać na żywo z graczami, streamerami i influencerami, których znają tylko wirtualnie.
Większość atrakcji, skierowana zarówno do fanów esportu jak i gamingu, będzie skupiona wokół sceny głównej. Odbędzie się tam między innymi Meet at Rift Invitational – turniej, podczas którego cztery zespoły z udziałem polskich influencerów i profesjonalnych graczy League of Legends, zawalczą o nagrody o wartości minimum 20 tys. zł. Na tej samej scenie rozegra się również finał turnieju VALORANT x 2115, gdzie zwycięzcy etapu online zmierzą się z przedstawicielami labelu 2115. Nie zabraknie atrakcji dla miłośników cosplayu. 14 uczestników weźmie udział w międzynarodowym konkursie Heroes of Cosplay rywalizując w dwóch kategoriach: League of Legends i Valorant. Łączna pula nagród wynosi 4 tys. euro.
Poza główną sceną będą dostępne różnorodne strefy, tworzące niepowtarzalną atmosferę wydarzenia. Dla fanów gier, takich jak League of Legends, Teamfight Tactics i Valorant, przygotowana została dedykowana strefa Free to Play Riot Games, a także mobilna we współpracy z Realme, gdzie na najnowszych smartfonach będzie można zanurzyć się w fascynującym świecie Wild Rift. Na każdej ze stref będzie możliwość wzięcia udziału w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami pieniężnymi i rzeczowymi.
Na Riot Zone uczestnicy będą mieli okazję spotkać się i porozmawiać z przedstawicielami RIOT Games, z kolei w wiosce League of Legends – zrobić sobie zdjęcia z utalentowanymi cosplayerami i bliżej zapoznać się z przedmiotami z samej gry. Dla entuzjastów esportu przygotowano stoiska drużyn esportowych, na których będą mogli zbić piątkę z zawodnikami i kupić drużynowe gadżety. Na Strefie Meet and Greet z kolei spotkają się z influencerami, takimi jak Nervarien, ArQuel, Wonder, Gadają o Esporcie, Lewus, Veggie i wielu innych.
Na wydarzeniu nie zabraknie stref partnerów wydarzenia. Alior Bank i Mastercard, którzy wspierają festiwal od jego pierwszej edycji, w tym roku zaplanowali strefę podzieloną na dwie scenerie, które bezpośrednio nawiązują do kart płatniczych Alior Banku: zwycięskiej Ashe oraz magicznej Lulu. Uczestnicy festiwalu będą mogli założyć Konto dla graczy, które oferuje liczne korzyści dla miłośników gier oraz wziąć udział w różnorodnych konkursach i quizach.
– Alior Bank od wielu lat wspiera społeczność gamingową. Cieszymy się, że możemy kolejny rok z rzędu współtworzyć tak wyjątkowe wydarzenie jakim jest Meet at Rift. Spotkanie z uczestnikami festiwalu to dla nas nie tylko okazja do bliższego poznania graczy, ale również szansa na podzielenie się naszą pasją i ofertą skierowaną do tego dynamicznego środowiska – mówi Mateusz Tomczak, Menedżer ds. Rozwoju Produktów w Alior Banku.
Wzorem poprzednich edycji, zaplanowano również serię Voice Chat. Wystąpienia zapowiedzieli między innymi Lewus oraz Wonder, a warsztaty z tematyki cosplayu poprowadzi Kanto. Lista prelegentów nie jest jeszcze zamknięta, osoby chętne do wzięcia udziału mogą zgłaszać swoje kandydatury do 1 lutego poprzez formularz na stronie organizatora.
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć w kanałach social media organizatorów – Portalu X, Instagramie oraz Facebooku.
Źródło: Alior Bank