Waze to jedna z największych społecznościowych aplikacji nawigacyjnych, której użytkownicy w czasie rzeczywistym informowani są o tym co dzieje się na drodze – o stłuczkach, wypadkach, korkach. Korzysta z niej ponad 22 miliony osób, w 20 krajach Europejskich. Od października również w Polsce kierowcy korzystający z aplikacji mają dostęp do usług pomocy drogowych obsługiwanych przez Allianz Partners.
– Jako firma świadcząca usługi pomocowe mamy ogromne doświadczenie w obsłudze klientów. Dlatego tak bardzo cieszy nas fakt, że do grona naszych partnerów dołączył Waze. Jesteśmy przekonani, że nasze usługi będą świetnym uzupełnieniem możliwości jakie daje aplikacja, a użytkownicy w razie sytuacji kryzysowej będą czuć się bezpiecznie dzięki naszej natychmiastowej pomocy – mówi Piotr Ruszowski z Allianz Partners.
Przez aplikację w prosty sposób użytkownicy mogą połączyć się z czynnym całą dobę Centrum Operacyjny i uzyskać wsparcie w zorganizowaniu pomocy drogowej na terenie całej Polski.
– Aplikacja zbudowana jest w sposób bardzo intuicyjny. Kierowca nawet w sytuacji stresującej jaką niewątpliwie jest awaria samochodu dosłownie w kilka sekund jest w stanie uzyskać pomoc. Wystarczy kliknięcie przycisku „SOS” i kierowca uzyskuje wsparcie Centrum Operacyjnego. Klienci otrzymają pomoc niezależnie czy maja awarię, czy są uczestnikami kolizji – dodaje Piotr Ruszowski z Allianz Partners.
Allianz Partners ma wyłączność na obsługę rozwiązań pomocowych dla Waze na rynku europejskim.
Źródło: Allianz Partners