Sieć reklamowa Evolution Media Net wzmacnia dział sprzedaży zagranicznej. Na jego czele stanie Anna Górka, która wcześniej odpowiadała za kampanię międzynarodowe w ARBOinteractive.
Anna Górka rozpoczęła pracę w Evolution w lutym br. na stanowisku Head of International Sales. Będzie odpowiedzialna za obsługę kampanii międzynarodowych prowadzonych przez sieć, głównie w obszarze CEE. Jednym z jej pierwszy zadań będzie reorganizacja działu zagranicznego i jego rozbudowa.
Anna Górka przeszła do Evolution z ARBOinteractive (obecnie Goldbach Poland). Pracowała tam od sierpnia 2010 roku, najpierw jako International Sales Account, a następnie jako International Sales Manager. Obsługiwała kampanie prowadzone dla klientów międzynarodowych na terenie całej Europy, głównie jednak w obszarze CEE.
Nasza silna pozycja w strukturach Ballroom International Network oraz coraz większy udział kampanii zagranicznych w prowadzonych przez nas projektach sprawiają, że dział sprzedaży zagranicznej zyskuje strategiczne znaczenie. Stąd też pilna potrzeba jego wzmocnienia i rozbudowy. Wierzę, że Anna Górka poradzi sobie z tym zadaniem. – mówi Maciej Mincer, CEO sieci Evolution Media Net.
Evolution Media Net
