PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plHydeparkAplikacja mobilna zweryfikuje klienta i połączy z infolinią. „mLinia na klik” w mBanku

Aplikacja mobilna zweryfikuje klienta i połączy z infolinią. „mLinia na klik” w mBanku

Hydepark Wojciech BoczońWojciech Boczoń - 28.01.2016 (07:05)

mBank udostępni dziś nową wersję aplikacji mobilnej. Pojawią się zmiany w lokatach i możliwość zarządzania limitami kart. Rynkową nowością będzie natomiast usługa „mLinia na klik”. Po zalogowaniu się w aplikacji, klient będzie mógł połączyć się telefonicznie z infolinią już jako „zweryfikowany” – bez podawania haseł. Czytelnicy PRNews.pl mogą zapoznać się z opisem nowości jako pierwsi.

Usługa „mLinia na klik” będzie nowością nie tylko w mBanku, ale także na rynku. Bank zapewnia, że to pierwsze tego typu wdrożenie w Polsce. Gdy zalogujemy się do aplikacji, w prawym górnym rogu ekranu pojawi się zielona ikonka telefonu. Będzie ona wywoływać standardowe połączenie (przez sieć GSM) z infolinią mBanku. Z tą różnicą, że osoba dzwoniąca z poziomu aplikacji połączy się już z konsultantem jako „klient zweryfikowany”. Pominie więc cały proces logowania  przez IVR polegający na wpisywaniu loginu i hasła używanego w bankowości telefonicznej. W praktyce oznacza to, że połączenie z konsultantem i zweryfikowanie tożsamości dzwoniącego będzie odbywało się w zasadzie na „dwa kliki”.

mBank uważa, że wdrożenie takiego rozwiązania wpisuje się zasadę omnichannel. – Chcemy, aby aplikacja była „bramą do innych kanałów” – wyjaśnia Marcin Łaziński, kierujący wydziałem obsługi klientów na mLinii. – Liczymy, że dzięki wprowadzeniu tego narzędzia zmieni się stosunek rozmów z klientami niezidentyfikowanymi do tych prowadzonych z klientami zautoryzowanymi. Dziś nawet 50 proc. rozmów to właśnie rozmowy z klientami, którzy nie pamiętają swojego Telekodu i muszą korzystać z opcji weryfikacji poprzez IVR lub pakiety identyfikacyjne. Liczymy, że dzięki wprowadzeniu tej opcji klienci będą mogli zostać kompleksowo obsłużeni od razu. – dodaje.

Bank liczy na to, że dzięki „mLinii na klik” odsetek osób niezidentyfikowanych dzwoniących na infolinię znacznie się obniży. W konsekwencji bank będzie mógł efektywniej obsługiwać klientów, a odbiór tej formy kontaktu ulegnie poprawie (krótko mówiąc: ma być szybciej, przyjaźniej i wygodniej). Przedstawiciele mBanku nie ukrywają jednak, że dzięki temu będą też mogli wykorzystać tzw. „moment zakupowy”. Klient podczas zakupów będzie mógł wykonać szybki telefon i podwyższyć sobie na przykład limit kredytowy w koncie osobistym. Bank spodziewa się około 200 tys. połączeń rocznie z tego kanału (mLinia odbiera około 4 milionów połączeń rocznie).

Nie jest to jednak jedyna nowość, która pojawi się po aktualizacji. Bank przeprojektował sekcję lokat, która stała się bardziej przejrzysta. Do tej pory klient zakładający lokatę dostawał informację o jej oprocentowaniu na samym końcu procesu – po wpisaniu kwoty, terminu, wybraniu obciążanego rachunku. Było to niestety wyjątkowo irytujące. W nowej wersji aplikacji oprocentowanie zostało wyciągnięte na sam początek tego procesu, dzięki czemu klient nie musi już kupować w ciemno.

Nowością mają być specjalne oferty lokat prezentowane w sekcji „Oferty dla Ciebie”. W systemie pojawi się lokata 3-dniowa o oprocentowaniu 1,8 proc. Bank wdrożył ten produkt na wniosek klientów, którzy mocno dopominali się o taki depozyt. Będzie ją można odnawiać w aplikacji bez konieczności logowania do pełnego serwisu. Nowością będzie też specjalna „Lokata mobilna” 3M oprocentowana na 2,5 proc. Jej maksymalna kwota będzie wynosić 10.000 zł, ale będzie dostępna także dla „starych środków”. Ten produkt będzie dostępny wyłącznie w aplikacji.

Po aktualizacji pojawi się jeszcze jedna ważna zmiana – klienci będą mogli zarządzać limitami kart płatniczych bezpośrednio w aplikacji. To spore udogodnienie zwłaszcza w awaryjnej sytuacji. Na przykład wówczas gdy potrzebujemy podjąć wyższą kwotę z bankomatu czy mamy zbyt niski limit, by opłacić zakup telewizora w sklepie.

Zmiany zachodzące na rynku aplikacji mobilnych pokazują, że kanał ten będzie ogrywał coraz większą rolę w codziennym korzystaniu z usług bankowych. Dziś aplikacje mobilne nie są już prostą kalką bankowości internetowej w telefonie. Coraz częściej pojawiają się tam usługi zawierające wartość dodaną dla użytkownika. Obok płatności mobilnych są to właśnie wdrożenia podobne do „mLinii na klik” – wykorzystujące natywne opcje telefonu. mBank podaje, że po wdrożeniu nowej wersji aplikacji klienci znacznie chętniej korzystają z tego kanału. Liczba pobrań przekroczyła już milion.

2016-01-28
Wojciech Boczoń

Sprawdź także:

a 0 World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.12.2025 (12:15)

World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn

World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …

a 0 Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
19.12.2025 (12:11) – informacja prasowa

Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie

To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …

a Kariera w finansach 0 AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
19.12.2025 (12:09) – informacja prasowa

AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku

Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …

a 0 BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy
19.12.2025 (12:06) – informacja prasowa

BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy

Banki rozwoju z Polski i Portugali podpisały memorandum o współpracy. Dokument ustanawia ramy ułatwiające …

a 0 ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę
19.12.2025 (12:03)

ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę

ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. …

a 0 Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
19.12.2025 (12:02) – informacja prasowa

Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.

Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …

Autor wpisu

Wojciech BoczońWojciech Boczoń

Redaktor prowadzący PRNews.pl, analityk Bankier.pl i PB.pl. Dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem. Masz temat lub chcesz nawiązać…

Inne wpisy tego autora:
World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn

World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn

World ogłosił zestaw zmian w World App,…

Visa rozwija standardy dla zakupów realizowanych przez AI

Visa rozwija standardy dla zakupów realizowanych przez AI

Visa informuje, że wraz z partnerami zrealizowała…

VeloBank promuje konto i lokatę na nowe środki. Oferuje do 6,5%

VeloBank promuje konto i lokatę na nowe środki. Oferuje do 6,5%

VeloBank informuje o czasowej ofercie depozytowej powiązanej…

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców