Arena.pl rozpoczyna współpracę z PayPo, dostawcą usług odroczonej płatności. Na mocy umowy usługa dostępna będzie dla kupujących na Arenie jeszcze w tym roku. Spółka przewiduje, że zawarcie umowy przyczyni się do zwiększenia wskaźnika GMV (Gross Merchandise Volume), jak również podniesie średnią wartość koszyka oraz zwiększy konwersję.
PayPo to polski fintech, oferujący usługę odroczonych płatności. Spółka w ostatnim okresie rośnie: liczba zrealizowanych transakcji wzrosła o ponad cztery razy rok do roku w pierwszym kwartale 2021 roku. W okresie od stycznia do kwietnia PayPo zrealizowała 2 miliony transakcji.
– Konsekwentnie wdrażamy strategię rozwoju, z korzyścią dla naszych klientów – obok produktu ratalnego, to kolejne udogodnienie dla kupujących na polskiej platformie handlowej. Wierzymy, że produkt PayPo wpłynie pozytywnie na wskaźniki Areny, podnosząc średnią wartość koszyka oraz doprowadzi do odzyskania utraconych koszyków, np. z powodu braku środków na koncie kupującego w momencie zakupu. To zarazem usługa idealnie skrojona pod obecnych i przyszłych użytkowników platformy z młodego pokolenia, które jest bardzo ważne dla Areny – podkreśla Maria Bogajewska, prezes Zarządu arena.pl.
Arena.pl notuje wzrost głównych wskaźników biznesu. Dzięki działaniom marketingowym oraz nawiązaniu kilku ważnych dla rozwoju platformy partnerstw, od początku roku liczba dokonanych transakcji wzrosła o 23 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ub. roku., a średnia wartość koszyka jest większa o 73 proc. Równocześnie spółka notuje wzrosty notowań akcji najwyższe w swojej historii. Kurs akcji utrzymuje się na poziomie 6,20 zł.
Arena.pl S.A. zapowiada złożenie wniosku o przeniesienie notowań na parkiet główny Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie jeszcze w tym roku.
Źródło: PayPo