Świadcząca usługi doradztwa finansowego spółka Aspiro zmienia nazwę, logo i identyfikację wizualną. Będą one nawiązywać do marki mBanku.
Aspiro marka firmy pośrednictwa finansowego z Grupy mBanku w październiku br. zmieni się w mFinanse. Nowy będzie także logotyp, a we wszystkich placówkach firmy pojawią się elementy identyfikacji wizualnej zgodne z marką mBanku, czyli charakterystyczne kolorowe pasy.
Liczymy, że przemiana w mFinanse pozwoli umocnić naszą pozycję na rynku finansowym dzięki wykorzystaniu potencjału marki mBanku tłumaczy Tomasz Gryglewski, Prezes Zarządu Aspiro SA.
Zmiana marki pośrednika jest zgodna ze strategią jednej marki. Dzisiaj wszystkie spółki z Grupy mBanku, które świadczą usługi dla klientów, wykorzystują przedrostek m.
Badania przeprowadzone przez firmę Millward Brown (BrandZ) wskazują, że mBank jest najcenniejszą marką na polskim rynku finansowym. mBank to także jedna z najszybciej rozwijających się i największych instytucji finansowych w Polsce, od 25 lat notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, obsługująca już ponad 5 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji.
Nowa nazwa nie oznacza zmian w funkcjonującym modelu obsługi klientów.