Co łączy bank z wizytą projektanta wnętrz, informacją o połączeniach promowych czy organizacją korepetycji dla dziecka? Również w takich sprawach posiadacze konta osobistego w BNP Paribas Fortis mogą liczyć na pomoc swojego banku.
Bezpłatne prowadzenie konta osobistego czy bezpłatne przelewy i wypłaty z bankomatów na terenie całego kraju stały się na rynku standardem. Skoro dziś telefon komórkowy jest również modemem internetowym i aparatem fotograficznym, a mikrofalówka ma cechy grilla i tostera, nie można się dziwić, że od produktów bankowych także oczekujemy wielofunkcyjności.
– Wyszliśmy poza tradycyjną definicję pakietu. Naszym klientom zaproponowaliśmy „Asystenta w koncie”, czyli bezpłatny i szeroki zakres pomocy w codziennym życiu – mówi Piotr Dąbrowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Oferty dla Klientów Indywidualnych w BNP Paribas Fortis.
Symboliczny „Asystent w koncie”, czyli pomoc w ramach konta osobistego z usługami assistance, dostępny jest przez całą dobę pod jednym numerem Centrum Pomocy, pod którym właściciele kont w BNP Paribas Fortis znajdą szybką pomoc wykraczającą poza standardową opiekę banku.
– Uważam, że bank może i powinien oferować klientom także usługi inne niż tylko finansowe. Chcemy być instytucją, która dostarcza realną wartość dla klienta we wszystkich momentach jego życia. I tych szczęśliwych, gdy za zyski z inwestycji kupują większe mieszkania i lepsze samochody, ale i tych, kiedy potrzebują pomocy – przekonuje Piotr Dąbrowski.
Rozmiar na miarę potrzeb
Bank proponuje swoim klientom usługi assistance w ramach pakietów S, M, L i XL (dla pakietów: M, L, XL są one bezpłatne, natomiast klienci pakietu S mogą korzystać z pełnego zakresu usług assistance płacąc za nie 20 zł).
– Klienci otrzymują dokładną informację, jakie usługi wchodzą w skład danego pakietu pomocowego. Dobieraliśmy je po analizie wyników badań rynku i zgodnie z potrzebami klientów – mówi Piotr Dąbrowski. Na pewno warto przeczytać uważnie warunki umowy. Nie po to, aby szukać tam usług, których nie ma, ale po to, by przekonać się, co tam jest – dodaje.
Zakres tzw. dodatkowych usług w poszczególnych pakietach obejmuje świadczenia z zakresu assistance: medycznego, samochodowego, technicznego i podróżnego. Klienci mogą także korzystać z licznych, dodatkowych usług concierge oraz bezpłatnych infolinii. I tak, na przykład, w ramach assistance medycznego klient może zamówić wizytę lekarza, pielęgniarki, dostawę leków i sprzętu medyczno-rehabilitacyjnego czy też transport medyczny. Assistance techniczny pozwala klientowi zwrócić się w nagłych przypadkach o pomoc hydraulika, specjalisty RTV/AGD czy też na przykład zamówić transport lub dozór mienia. W przypadku assistance samochodowego klient może liczyć na dostarczenie paliwa, naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia, holowanie pojazdu, strzeżony parking czy samochód zastępczy na czas awarii. Natomiast koszty leczenia za granicą, koszty opóźnienia lotu lub bagażu zostaną pokryte w ramach assistance podróżnego.
W każdej chwili posiadacze kont w BNP Paribas Fortis mogą korzystać z bezpłatnych infolinii: medycznej, prawnej, motoryzacyjnej i familijnej. Bank daje im również do dyspozycji serwisy: informacyjny (np. informacje o rozrywkach i wydarzeniach kulturalnych, wiadomości sportowe, pogodowe, adresy biur podróży), „Tanie Zakupy”, „Tele-Maluch” (np. informacje o szkołach rodzenia, przedszkolach, pielęgnacji noworodka) czy serwis concierge. To właśnie w ramach usług concierge „Asystentowi w koncie” można powierzyć chociażby zamówienie i dostarczenie prezentów oraz kwiatów, biletów do kina i teatru, rezerwację stolika w restauracji, pokoju w hotelu czy zorganizowanie pomocy tłumacza za granicą.
Najwięcej benefitów czeka na posiadaczy konta z pakietem XL, którzy mogą liczyć na poszerzoną usługę „Pomoc w potrzebie” obejmującą dodatkowo m.in. międzynarodową pomoc medyczną (pokrycie kosztów leczenia, transportu medycznego itp.) i transportową na terenie Unii Europejskiej (w tym: naprawa pojazdu, holowanie, dostawa paliwa). W tym przypadku zakres serwisu concierge ulega również rozszerzeniu o takie usługi, jak m.in. organizacja wynajęcia samochodu w kraju i za granicą, pomoc administracyjna w wypadku zagubienia i kradzieży dokumentów czy rezerwacja stolika na spotkanie biznesowe w wybranej restauracji na całym świecie.
Wystarczy jeden telefon
Klienci BNP Paribas Fortis mogą się skontaktować ze swoim „Asystentem w koncie” dzwoniąc do Centrum Pomocy Europ Assistance Polska Sp. z o. o. (22 205 51 08). Po udzieleniu odpowiedzi na kilka pytań (konsultant weryfikuje dane klientów prosząc ich m.in. o podanie danych personalnych i numeru PESEL) są oni poproszeni o streszczenie problemu, a następnie oczekiwanie na potwierdzenie przyjęcia zlecenia. Trwa to zazwyczaj kilkanaście minut. Po tym czasie „pomocą w potrzebie” służyć będą: odpowiedni fachowiec i przedstawiciel ubezpieczyciela, który dopełni formalności.
Źródło: BNP Paribas Bank Polska SA